مشخصات شهدای قامشلو اعلام شد

نیروهای امنیت داخلی هویت ۴ تن از نیروهای خود را که روز گذشته در حمله ارتش اشغالگر ترکیه به شهادت رسیدند، اعلام کردند.

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای امنیت داخلی شمال و شرق سوریه طی اطلاعیه‌ای کتبی هویت ۴ تن از نیروهای خود را که روز گذشته(۲ فوریه ۲۰۲۴) در حمله هوایی ارتش اشغالگر ترکیه به مقر نیروهای امنیت داخلی در شهر قامشلو در کانتون جزیره به شهادت رسیدند را اعلام کرد.

بر اساس این اطلاعیه، مشخصات تمامی شهدا به شرح زیر است:

نام و نام خانوادگی: عبدالسلام الاحمد

نام مادر: فوزه

نام پدر: فواز

محل و تاریخ عضویت: قامشلو، ۱۰/۴/۲۰۱۷

محل و تاریخ شهادت: قامشلو ۲/۲/۲۰۲۴

***

نام و نام خانوادگی: رباح الاحمد

نام مادر: مونیفه

نام پدر: حسین

محل و تاریخ عضویت: قامشلو ۲۱/۷/۲۰۱۹

محل و تاریخ شهادت: قامشلو ۲/۲/۲۰۲۴

***

نام و نام خانوادگی: محمد السعید

نام مادر: رفیعه

نام پدر: یوسف

محل و تاریخ عضویت: قامشلو ۳/۶/۲۰۱۶

محل و تاریخ شهادت: قامشلو ۲/۲/۲۰۲۴

***

نام و نام خانوادگی: یامین شداد

نام مادر: جمیله

نام پدر: محمد

محل و تاریخ عضویت: قامشلو ۳/۳/۲۰۱۹

محل و تاریخ شهادت: قامشلو ۲/۲/۲۰۲۴

در مورد این چهار شهید چنین گفته شد:

«شهید عبدالسلام باارزش‌ترین داراییش را برای دفاع از میهنش داد. او در تمام کارهایش در صفوف نیروهای امنیت داخلی، عشق و وفاداری به میهنش را در دل داشت و از هیچ چیز نمی‌ترسید. او وظایف خود را صادقانه و با دل پاک انجام داد. سختی‌ها و موانع را با قدرت و شجاعت خود پشت سر گذاشت و از هیچ کاری دریغ نکرد.

شهید رباح برای خدمت به میهنش به صفوف نیروهای ما پیوست. عضوی که با تمام سرعت وظایف خود را انجام داد و با تمام توان کار کرد. او در کار خود کوتاهی نمی‌کرد و هرگز آن‌را به تعویق می‌انداخت، شجاع بود و از سختی‌ها و موانع نمی‌ترسید. رباح در پایان انجام وظیفه مقدس خود که دفاع از مردم بود به درجه شهادت رسید.

محمد سال‌ها در صفوف نیروهای ما مبارزه کرد، او یکی از اعضای وفادار نیروهای امنیت داخلی بود که در بسیاری از جبهه‌ها علیه تبهکاران و سازمان‌های تبهکاران شرکت داشت. شهید محمد با تمام توان و شجاعتش مبارزه کرد و جنگید. او جان خود را فدای خدمت به میهن و مردمش کرد. او نیروی خود را از عشق و وفاداری به میهنش گرفت و جای خود را در خط مقدم گرفت. شهید محمد روحیه مسئولیت پذیری و رفاقت بالایی داشت، با همرزمانش با دلی پاک ارتباط برقرار می‌کرد و در میان آنان محبوب بود. او پیام سازمان را در طول سالیان کار خود در دل داشت.

شهید یامین برای حفاظت از سرزمین و مردم خود و تامین امنیت و ثبات به صفوف نیروهای امنیت داخلی پیوست. او همیشه می‌خواست کارها را در صفوف نیروهای ما بهتر کند. شهید یامین به کار خود و رفقایش عشق می‌ورزید، به مبارزه خود ادامه داد تا به قافله شهدا پیوست.»

در این بیانیه به مردم منطقه و خانواده شهدا تسلیت گفته و قول تداوم خط شهدا داده شد.