جنبش جامعه دمکراتیک عید رمضان را تبریک گفت

جنبش جامعه دمکراتیک ‌‌‌‌(TEV-DEM) در یک پیام عید رمضان را تبریک گفت و بیان داشت‌: ‌«امیدواریم که این عید به دلیلی برای صلح، آرامش، عفو و رهیافت تمام مشکلات از طریق راه‌های صلح‌آمیز مبدل شود.»

عید رمضان

جنبش جامعه دمکراتیک (TEV-DEM) به مناسبت عید رمضان پیام تبریکی منتشر کرد.

در این پیام عید رمضان به تمامی اقشار جامعه سوریه، جامعه اسلامی، خانواده شهدا، جانفدایان آزادی و مبارزان در جبهه جنگ تبریک گفته شد.

در این پیام اعلام شد که تمام جامعه به این جشن و مراسمات آن اهمیت می‌دهند و گفته شد‌: ‌‌«این عید دارای معنایی انسانی، ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی در داخل جوامع است. همچنین به میراثی اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مبدل شده است. این مناسبت رواج باوری و خوبی‌ها را در میان خلق‌ها بنا می‌نهد. امید ما اینست که این عید به دلیلی برای صلح، آرامش، عفو و رهیافت تمام مشکلات از طریف راه‌های صلح‌آمیز مبدل شود.»

در ادامه پیام اعلام شده است که منافع سیاسی دولت‌ها این عید را از ارزش و اخلاق اجتماعی دور می‌سازد و برای اهداف سیاسی خود از آن سواستفاده می‌کنند و گفته شد‌: ‌«دولت اشغالگر ترکیه و تبهکارانش و دیگر رژیم‌های سلطه‌گر در خاورمیانه آشکارا مناسبت و اعیاد را استثمار کرده و به فجایعی به دور از میراث آن جشن‌ها متحول می‌کنند.»

در پایان این پیام گفته شده‌: ‌«یکبار دیگر این عید مقدس را به همگان تبریک می‌گوییم. ما امیدواریم که صلح و عشق در تمام سوریه به یقین بپیوندد. ما با روح امید و دیدن خوبی‌ها تا زمان برگشت تمام آوارگان سوری در امنیت به مناطق زادگاه خود، به مبارزه ادامه می‌دهیم.»