با عدالت زنانه از حملات حسابخواهی خواهیم کرد

زنان حملات دولت اشغالگر ترکیه علیه روزنامه‌نگاران را محکوم کردند و اعلام کردند که ساکت نخواهند نشست. زنان گفتند: «ما حسابخواهی این جنایات را با عدالت زنانه می‌خواهیم.»

محکوم کردن حملات اشغالگرانه ترکیه

در منبج، ده‌ها تن از نمایندگان زن از اداره خودمدیریتی دموکراتیک، مجلس خانواده‌های شهدا و مجلس زنان سوریه گرد هم آمدند و حمله دولت اشغالگر ترکیه در شهر سلیمانیه به خودروی روزنامه‌نگاران و شهادت دو روزنامه‌نگار زن گلستان تارا و هیرو بهاالدین را محکوم کردند.

مجلس اتحادیه زنان زنوبیا کانتون منبج هم در همین راستا بیانیه‌ای صادر کرد. این بیانیه توسط نسرین حسن مَله عضو اتحادیه قرائت شد.

نسرین حسن حمله دولت اشغالگر ترکیه به روزنامه‌نگاران را محکوم کرد و گفت: «آنها به عمد روزنامه‌نگاران آزاد و آزادی بیان را هدف قرار دادند، این حمله نقض قوانین بین المللی و حقوق بشر است.»

نسرین حسن از جامعه جهانی خواست تا به وظایف خود عمل کند و بر دولت ترکیه فشار بیاورد تا حملات خود به خلق منطقه و آزادی مطبوعات را متوقف کند.

نسرین حسن گفت: «صدای انقلاب «ژن، ژیان، آزادی» به سراسر جهان رسیده است؛ ما ساکت نخواهیم نشست و فراموش نمی‌کنیم. ما با عدالت زنانه حساب خواهیم خواست.»