کارگاه ژنئولوژی با برگزاری جلسه‌ای دیگر ادامه یافت

کارگاه مجله ژنئولوژی در دومین روز با تشکیل یک جلسه با عناوین ‌«نگرش خوددفاعی مشترک علیه حملات جنسیتگرانه» و ‌‌‌‌«ما چگونه راه مبارزه مشترک را در تئوری و عمل بیابیم؟» ادامه دارد.

کارگاه مجله ژنئولوژی ‌با عنوان «سیاست‌های مبارزه و روش‌ها آن در سده ۲۱ علیه نظام سلطه‌گرا مَردسالار» در دومین روز خود ادامه دارد. این کارگاه در سالن کنفرانس در یکی از هتل‌های شهر برگزار می‌شود. ریاست مشترک کل د‌ب‌پ، چیدم کلیچگون اوچار، زنان نماینده پارلمان  از حزب دم پارتی، سیاستمدار صباحت تونجل، شهردارهای مشترک، فمنیست‌ها و بسیاری از زنان در این کارگاه مشارکت کردند.

مدیر جلسه ‌«نگرش خوددفاعی مشترک علیه حملات جنسیتگرانه» عضو هیئت تحریریه مجله ژنئولوژی، دیلان ییلد از شبکه زنان ‌(رویا کورتولوش) و کنشگر ت‌ژآ، فیگَن اَکتی به مثابه سخنران در این جلسه مشارکت کردند.

سپس جلسه ‌‌‌‌‌«ما چگونه راه مبارزه مشترک را در تئوری و عمل بیابیم؟» برگزار شد. مدیرت این جلسه را نیز عضو هیئت تحریریه مجله ژنئولوژی، سوزان آکیپا انجام داد و کنشگر ت‌ژآ، بریوان اَلتَر و محقق فمنیست، سَمیها آری به عنوان سخنران در این جلسه مشارکت کردند.

در پایان نیز جلسه ‌«مبارزه مشترک جستجوهای آزادی و صلح زنان، علیه جنگ، گسترش راستگرایی و میلیتاریسم دولت-ملت» برگزار خواهد شد.

از اعضای مجله ژنئولوژی، روژدا ییلدز مدیریت این بخش را برعهده خوهد داشت و ریاست مشترک کل د‌ب‌پ، چیدم کیلچگون اوچار به عنوان سخنران در آن مشارکت خواهد کرد.

این کارگاه، پشت درهای بسته ادامه دارد و پس از انجام تمامی جلسات به پایان خواهد رسید.