خالده تورک‌اوغلو: علیه حمله به زنان لازم است زندگی سازمان‌یافته را تقویت کنیم

خالده تورک‌اوغلو سخنگوی مجلس زنان دَم پارتی گفت: «در کوردستان علیه زنان جوان قتل‌عام وجود دارد، راه‌حل‌ تقویت زندگی سازمان‌یافته است.»

خالده تورک‌اوغلو سخنگوی مجلس زنان حزب برابری و دمکراسی خلق‌ها (دَم پارتی) در مراسم یادبود زنانی که علیه خشونت مردان و دولت به قتل رسیده‌اند، شرکت کرد.

خالده تورک‌اوغلو در این فعالیت سخنرانی کرد و به این اشاره نمود که در این کشور و در کوردستان روزانه از طریق سیاست جنگ ویژه زنان به طور مشکوک به قتل می‌رسند‌.

حکومت حزب عدالت و توسعه(آ‌ک‌پ)-حزب حرکت ملی (م‌ه‌پ) می‌خواهد از بین بردن جسمانی و فرهنگی را ایجاد نماید، حکومت مردسالاری براساس نادیده گرفتن زنان درصدد است تا موجودیت خود را حفظ نماید.

خالده تورک‌اوغلو اعلام کرد مردان از طریق سیاست‌های بدون مجازات، آزادانه در جامعه می‌چرخند، لازم است تمامی قاتلین را بازخواست کنیم و در ادامه گفت: «در زندان‌ها نیز از طریق همان سیاست جنگ ویژه این بر زنان تحمیل می‌شود. می‌خواهیم بگوییم در زندان‌ها قتل‌عام عظیمی علیه زنان وجود دارد.»

 

خالده تورک‌اوغلو در پایان سخنانش گفت: «بار دیگر تاکید می‌کنیم، دولت مرد را مورد بازخواست قرار می‌دهیم‌. ما می‌دانیم راه‌حل‌، زندگی سازمان‌یافته است، ما نیز به عنوان زنان زندگی سازمان‌یافته را قویتر می‌کنیم.»