SMJÊ: هشت مارس را تبریک گفت

SMJÊ طی بیانیه‌ای ضمن تبریک 8 مارس، گفت: با فلسفه رهبر آپو، پیروزی و آزادی زنان تضمین خواهد شد. از طریق مبارزه زنان، به سوی یک زندگی برابر و مسالمت‌آمیز. بیایید در 8 مارس با هم به میدان‌ها آمده و صدای خود را با شعار ژن، ژیان، ئازادی بلند کنیم.

چتر مجالس زنان ایزدی (SMJÊ) به مناسبت هشتم مارس روز جهانی زن بیانیه‌ای صادر کرد.

در ابتدای این پیام به حضور زنان آزادیخواه در میدان‌ها اشاره شده و گفته شده است: ما زنان با رنگ و صدا و با هلهله‌ی خود در هر میدانی پرچم مبارزه را با شعار ژن، ژیان، ئازادی؛ به سوی انقلاب زن به اهتزاز در خواهیم آورد.

SMJÊ با بیان اینکه با اشتیاق فراوان به استقبال 8 مارس می‌روند، ادامه داد: ما به میدان خواهیم رفت و با روحیه مقاومت زنان ایزدی در شنگال پاسخگوی صاحبان ذهنیت تحاکم‌گرا خواهیم بود و کاری خواهیم کرد که آنها از خشم زنان خفه گردند. با عزم، اراده و نگرش خود، نظام فاشیستی و ذهنیت حاکمان، تاج و تختشان را متزلزل و فرو خواهیم ریخت.

زنان عزیز، سرافراز و شریف، متأسفانه، از سوی دیگر، ما به عنوان زنان ایزدی بسیار ناراحت هستیم که هنوز تعداد زیادی از زنان، کودکان و مردم ما در اسارت دشمن بشریت هستند. آنها همچنان منتظر نجات هستند. ما به ویژه هشتم مارس را به زنان اسیر تبریک می‌گوییم و اعلان می‌کنیم که همیشه برای رهایی و آزادی آنها مبارزه خواهیم کرد.

همه ما یاد زنان، مبارزان و قهرمانان پیشرو مانند رزا لوکزنبورگ، سارا در وهله اول، همچنین از بنفش- ها، هاجر-ها، خانی سیپان، آرین، سِوه، نوژیان، ناگهان، نازه، آخین، لاوا، لالش- ها، اوین- ها و در نهایت ژینا امینی و هزاران زن دلاور دیگر که جان خود را فدای آزادی کردند و ما را به این روزهای روشن رساندند؛ گرامی می‌داریم.

به لطف آنها ما امروز به خود تعلق یافته‌ایم. هزار درود میگوییم به آن الهه‌های معاصر، کسانی که زندگی امروز جامعه را بر اساس اخلاق مدرن میسازند. زنان خیابان‌ها را تزئین و تکان خواهند داد. زنان دیگر به ذهنیت اشغالگران و قاتلان نه خواهند گفت. به حکومت ظالم و ستمگر و چپاولگر شما خواهند گفت دیگر بس است. حالا وقت حسابرسی ماست. ما دیگر برده‌داری را نمی‌پذیریم. ما خودمان تصمیم خواهیم گرفت و زندگی شرافتمندانه‌ای خواهیم داشت.

درود و هزار درود بر مقاومت زنان چه در دشت، چه در کوه و چه در زندان. زنان با مقاومت خود نظام حاکم را شکست خواهند داد و صلح، ثبات و آزادی را در جامعه ایجاد خواهند کرد. در پرتو فلسفه رهبر آپو تا پایان از حق خود دفاع خواهیم کرد و حتما پیروز خواهیم شد.

با فلسفه رهبر آپو، پیروزی و آزادی زنان تضمین خواهد شد. از طریق مبارزه زنان، به سوی یک زندگی برابر و مسالمت‌آمیز. بیایید در 8 مارس با هم به میدان‌ها آمده و صدای خود را با شعار ژن، ژیان، ئازادی بلند کنیم.