زنان پرتو آفتاب کارنامه فعالیت های 2 ماهه خود را اعلام کردند

زنان پرتو آفتاب کارنامه فعالیت های 2 ماهه خود را اعلام کره و گفتند: نباید هیچکسی در برابر این برخودان ساکت بماند و همه باید نقش تاریخی خود را ایفا کنند.

زنان پرتو آفتاب کارنامه فعالیت های 2 ماهه خود را اعلام کره و گفتند: نباید هیچکسی در برابر این برخودان ساکت بماند و همه باید نقش تاریخی خود را ایفا کنند. تا زمانی که انزوای رهبر آپو را بشکنیم، با فعالیت های بدون وقفه خود به دشمن حمله می کنیم.» ابتکار زنان خورشید، کارنامه فعالیت های 2 ماهه خود را اعلام کردند. در این بیانیه آمده است: «ما در زمانی قرار داریم که اگر کاری انجام نشود یا برخودانی متناسب با روح زمانه خود انجام نشود، به مبارزه آسیب خواهد زد. این واقعیت بیش از هر زمان دیگری مسئولیت ورود به جنبش و افزایش فعالیت ها را نشان می دهد. مانع این کار خودمان هستیم، ما می توانیم این را از صدای گلوله دشمن و از دودی که از خانه ها و کارخانه ها بلند میشود ببینیم.

همه باید نقش تاریخی خود را ایفا کنند و در برخودان شرکت کنند

هیچکس نباید در قبال این برخودان سکوت کند و باید نقش تاریخی خود را ایفا کند. هنگامی که حمله سختتر میشود، باید ما با روحیه بسیج همگانی پیرامون امرالی، گریلا و زندانها جمع شویم و برخودان را به سوی پیروزی سوق دهیم. زنان و جوانانی که به حقیقت فلسفه و ایدئولوژی رهبر آپو آگاه شدهاند، باید حول برخودان گریلا متحد شوند. تا زمانی که ما از رهبر آپو اطلاعاتی به دست می آوریم و انزوای فعلی را می شکنیم، با اقدامات بی وقفه خود به دشمن حمله خواهیم کرد. نه دیوارهای بتونی آنها و نه خودروهای زرهیشان نمی توانند آنها را از خشم ما نجات دهند. کارنامه دو ماهه ما به طرزی واضح این را نشان می دهد. علاوه بر این، با توجه به بازی بزرگی که بر سر رهبری ما اجرا می شود، این فعالیت ها را مرحله به مرحله افزایش خواهد داد.

فعالیت های ماه های اکتبر و نوامبر

فعالیت های ماه های اکتبر و نوامبر در این بیانیه به شرح زیر است: «در اقدامی که در گَوَر علیه خودروهای زرهی و پلیس  انجام شد، 2 پلیس اشغالگر مجازات شدند، همچنین 2 پلیس نیز به شدت مجروح شدند. در 75مین عملیات علیه پایگاه های پلیس در گَوَر، 2 پلیس تیم های ویژه مجازات شدند، همچنین 3 نیروی تیم ویژه نیز به شدت مجروح شدند. در گَوَر، اقدامی علیه خانه پلیس و پایگاه نیروهای سیار صورت گرفت. یک پلیس در گوکتورک استانبول مجازات شد و 2 پلیس زخمی شدند.  در اقدامی که علیه پایگاه پلیس در چاتالجای استانبول انجام شد، 2 پلیس مجازات شدند و 2 پلیس زخمی شدند. در عملیات علیه خودروی زرهی در سیلیوری استانبول 2 پلیس اشغالگر به شدت مجروح شدند.  در عملیات علیه خودروهای پلیس در گوکتورک استانبول انجام شد، یک پلیس مجازات شد و یک پلیس نیز به شدت مجروح شد. در عملیات علیه پایگاه پلیس در منطقه عثمانگزی بورسا، دو پلیس زخمی شدند. در منطقه ساپانجا ساکاریا، عملیاتی علیه خودروی پلیس انجام شد و یک پلیس مجازات شد. یک مزدور در منطقه مالکارای تکیرداغ زخمی شد. عملیاتی علیه خودروی پلیس در منطقه ترسوس مرسین انجام شد. در منطقه باکرکوی استانبول، عملیاتی علیه خانه یک مزدور انجام شد، مزدور زخمی شد و 3 خودروی لوکس آنها در آتش سوخت. 10 وسیله نقلیه مزدوران فاشیست در منطقه باکرکوی استانبول، 1 وسیله نقلیه دفتر اسناد رسمی در منطقه سنجاق تپه استانبول، 2 وسیله نقلیه متعلق به سردار آلالی و یک فروشگاه مواد غذایی در آوجیلار، 3 خودروی یک شریک تجاری در بشیکتاش، 10 قایق کوچک در آوجیلار، 3 خودروی گران قیمت فاشیستها در باشاکشهیر، در خادمکو 3 خودرو در آتش انتقام یگانهای ما خاکستر شدند. در منطقه اینگول بورسا 8 خودرو و یک فروشگاه مبلمان، در منطقه ساپانجا ساکاریا 4 خودرو و یک کامیون مخصوص حمل و نقل تجهیزات نظامی، در منطقه مزیتلی مرسین، کارخانه یک شخص عضو AKP و 8 خودروی لوکس، در آیدینجیکا، مرسین 4 وسیله نقلیه لوکس و یک خواربارفروشی، در کوجایلی، وسایل داخل خانه را در آتش سوزاندند. 3 خودروی متعلق به یکی از اعضای MHP در منطقه چورلو تکیرداغ سوزانده شد.  در کاراکوچ آدنا، فروشنده مواد مخدر و دلال جنسی، محمد سوچو مجازات شد و مواد مخدر داخل مغازه او سوزانده شد.  در منطقه هندک ساکاریا ساختمانی سه طبقه که برای فحشا استفاده می شد و 5 وسیله نقلیه لوکس سوزانده شد و افراد مخالف اخلاق نیز به شدت مجروح شدند. یک فروشنده مواد مخدر در منطقه گونگورن استانبول مجازات شد.  درباره توطئه 9 اکتبر، متن هایی بر روی دیوارهای قوسر و سلوپی نوشته شد، دیوارها با تصاویر رهبر مزین شد و بنرهایی در استانبول، کوجایلی و ساکاریا نصب شد. برخودان 44 ساله در گَوَر و قوسر با دیوارنویسی، در الیح با بنر و در استانبول، مرسین، تکیرداغ و کوجایلی، با تیراندازی هوایی جشن گرفته شد.