ه.پ.گ: رفیق زنار و شاهین شهدای نوروز هستند

نیروهای مدافع خلق (ه.پ.گ) یاد دو فرمانده را که سال 2018 در قندیل به شهادت رسیدند گرامی داشت و گفت: آنها با شهادت در حمله دشمن در منطقه قندیل، به شهدای نوروز مبدل شدند.

در بیانیه مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی ه.پ.گ آمده است:

فرماندهان ارزشمند ما زنار و شاهین در حمله دشمن به منطقه قندیل در 22 مارس 2018 به شهادت رسیدند. در بسیاری از عرصه‌های مبارزات آزادی کوردستان که سال‌ها در آن شرکت داشتند، هر دو فرمانده گرانقدر ما که در سخت‌ترین دوران راهپیمایی مبارزاتی داشتند، توانستند با گنجاندن موفقیت‌های بی‌شمار در زندگی انقلابی خود، به مبارزین آپویی نمونه تبدیل شوند. رفقای ما زنار و شاهین که هر نفسی که ‌کشیند را برای تضمین آزادی خلق ما صرف نمودند، با ارزش‌هایی که آفریده‌اند به کادرهای برجسته پ.ک.ک تبدیل شده‌اند. رفقای ما زنار و شاهین با مبارزات خودشان از باکور کوردستان تا مناطق حفاظتی مدیا و از آنجا به اقصی نقاط میهن ما کوردستان، با گسترش فلسفه آپویی به هر منطقه‌ای که خلق ما در آن زندگی می‌کنند، مانند دراویش معاصر زندگی کردند؛ در منطقه قندیل که آخرین محل حضورشان بود در اثر حمله دشمن به شهادت رسیدند و به شهید نوروز مبدل گشتند.

این ضایعه را به همه خلق میهن‌دوست کوردستان بویژه به خانواده‌های ارزشمند رفقایمان زنار و شاهین تسلیت عرض می‌نماییم که بالاترین وظیفه میهن‌دوستی خود را با اهدای فرزندان گرانقدرشان به مبارزات آزادیخواهی خلق انجام داده و از مبارزات این رفقا صیانت بعمل آورده‌اند.

اطلاعات هویتی رفقای ما که به شهادت رسیدند به شرح زیر است:

نام کد: زنار سیپان

نام نام خانوادگی: برهان الدین یاغمور

محل تولد: بدلیس

نام مادر – پدر: الفصیاح- عثمان

تاریخ و محل شهادت: 22 مارس 2018 / قندیل

 

نام کد: شاهین گوَر

نام نام خانوادگی: کمال تورگوت

محل تولد: جولمیرگ

نام مادر – پدر: زلیخا- عبدالله

تاریخ و محل شهادت: 22 مارس 2018 / قندیل