من درد و رنج خلقم را با نقاشی بیان می‌کنم

نقاش، مردین آتاش که ۱۶ سال سن دارد، می‌گوید: "از طریق تصاویرم درد و رنج خلقم را بیان می‌کنم و همچنین می‌توانم فرهنگ کوردی خود را از طریق تصاویرم به نمایش بگذارم ".

نقاش مردین آتاش که ۱۶ سال سن دارد، با خبرگزاری فرات (ANF) مصاحبه‌ای انجام داده و در مورد کارهای خود صحبت کرد. مردین آتاش گفت: "از طریق این تصاویر می‌خواهم دردها و رنج‌های مردمم را برجسته کنم. لحظه‌ای که نقاشی می‌کشم، برای من آن نقاشی تبدیل به صمیمی‌ترین دوست من می‌شود و انگار هر لحظه با من حرف می‌زند. وقتی نقاشی می‌کشم، می‌خواهم احساسات عمیق خود را از طریق تصویر بیان کنم. تصاویری که من کشیده‌ام درباره فرهنگ کوردی و دوربین است، زیرا من به آنها عشق می‌ورزم ".

مردین با بیان اینکه زنان نباید از رویاهای خود دست بکشند، گفت: "زنان باید به آرزوهای خود برسند. یک نقاش نیازی به صحبت کردن ندارد، زیرا یک نقاش احساسات خود را از طریق یک نقاشی بیان می کند و یک موسیقیدان خود را از طریق آهنگ خود بیان می‌کند.
چالش‌های ما در عکاسی این است که تجهیزات گران هستند و به طور گسترده در دسترس نیستند. من از جوانان می‌خواهم که مراقب آرزوها و آرزوهای کودکی خود باشد."