گروه هنری 'آواز چیا'، ترانه‌ی '۲۷ نوامبر' را منتشر می‌کند

​​​​​​​گروه هنری آواز چیا [ترانه‌ی کوهستان]  به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس پ.ک.ک تازه‌ترین محصول خود با نام "۲۷ مژدار" (۲۷ نوامبر) را منتشر می‌کند

گروه هنری آواز چیا [ترانه‌ی کوهستان]  به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس پ.ک.ک تازه‌ترین محصول خود با نام "۲۷ مژدار" (۲۷ نوامبر) را منتشر می‌کند

 

تیکوشین جودی عضو کمیته‌ی جنبش فرهنگ- تَو چاند و گروه هنری آواز چیا در یک برنامه‌ی رادیویی اعلام کردند که کار جدید آنها آماده می‌باشد.

 

جودی در ابتدا مقاومت زندانها به خصوص مقاومت رئیس مشترک کنگره‌ی جامعه‌ی دمکراتیک-ک.ج.د و پارلمانتار ه.د.پ لیلا گووَن را تبریک گفت و گفت: ما از این مقاومت الهام می‌گیریم.

 

تیکوشین جودی در مورد کار جدید گروه آواز چیا گفت: نام این کار "۲۷ مژدار" است. تلاش کردیم تا در این کار به مقاومت‌های انجام شده اشاره کنیم، همچنین از زیبایی و پرچم پ.ک.ک که با خون شهیدان مزین شده سخن گفته‌ایم. هر سالگرد تاسیس پ.ک.ک همانند رستاخیزی دیگر است. ما به تولید کارهای اینچنینی ادامه خواهیم داد زیرا مبارزات پ.ک.ک نیز ادامه دارد.

 

جودی گفت آنها پیشتر نیز ترانه‌هایی ارائه کرده‌اند اما این اولین بار است که ترانه‌ای در رسای پ.ک.ک از سوی این گروه هنری تولید شده است.

 

"ریتم زیبایی دارد، آواز آن خشک نیست. در آن روح مقاومت و انقلاب وجود دارد. ما سعی کردیم آواز آن به مفهومش مربوط باشد. می‌توان گفت این کار بر اساس احساسات مربوط به تاسیس پ.ک.ک می‌باشد."

در پایان این برنامه‌ی رادیویی ترانه‌ی ۲۷ مژدار پخش شد.