باکرهان عید را به اهالی سِرت تبریک گفت

تونجر باکرهان، رئیس مشترک دم پارتی عید فطر را به اهالی سرت تبریک گفته و اعلام کرد، کسانی که در انتخابات با کوردها دشمنی کردند شکست خوردند.

تونجر باکرهان، رئیس مشترک دم پارتی به عنوان بخشی از برنامه بازدیدهای عید در شهر سِرت حضور یافت. باکرهان مورد استقبال شهرداران مشترک سِرت، صفیه آلاگاش و مهمت کایسی قرار گرفت. باکرهان که با کف زدن و هلهله حاضران وارد شهرداری شده بود، عید را به همه تبریک گفت. باکرهان سخنرانی کوتاهی کرد و گفت: «اینجا خانه شماست، خانه سِرت، امیدواریم رفقای ما در خدمت شما باشند، شما موفق شدید، این در همیشه به روی شما باز خواهد بود، شما بسیار شجاع هستید. با وجود همه فشارها و تهدیدها، رفتاری غرورآمیز نشان دادید و بار دیگر شهرداری سِرت را به دست آوردید. من این موفقیت را به یکایک شما تبریک می‌گویم.»

کسانی که با کوردها دشمنی کردند شکست خوردند

باکرهان ادامه داد: «آنهایی که خانه شما را تصرف کردند، آنهایی که شهرداری را ۲ دوره غارت کردند، آنها که دزدی کردند، آنها که زبان و فرهنگ شما را نادیده گرفتند، دیدند که این فشارها نتیجه‌ای ندارد. رفقای ما امانت‌دار هر پولی خواهند بود که از شما گرفته می‌شود. از آنچه متعلق به شماست محافظت می‌کنند. شهرداری ما تبعیض نخواهد کرد، عادلانه عمل خواهد کرد؛ چون ما از نوادگان شیخ سعید و سید رضا هستیم. بی‌انصافی نمی‌کنیم، ما مردم را بر اساس ایمان و زبانشان دسته‌بندی نمی‌کنیم و تبعیض قائل نمی‌شویم و به همه یکسان خدمت می‌کنیم. در تمام شهرهای کورد حزب اول بودیم، خلق ما در انتخابات آینده نیز قوی‌ترین پاسخ را به کسانی خواهند داد که اراده آنها را تصرف کردند، کسانی که شهرداری‌های کوردستان را بستند. همانگونه که کسانی که صلح، عدالت و آزادی را می‌خواستند پیروز شدند.»

باکرهان سپس از شهرداری‌های شهرک زیارت و شهرک مسرج بازدید کرد.