ه.پ.گ: با احترام از فرمانده شاهین شاهو یاد می کنیم

نیروهای مدافع خلق (ه.پ.گ) با احترام از فرمانده شاهین شاهو یاد کرد و گفت: با حضور قاطع و تعیین‌کننده خود، برای رفقایش به یک انقلابی بزرگ آپویی مبدل شد.

اطلاعیه مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعات ه.پ.گ به این صورت است:

رفیق‌مان شاهین در ۶ مارس ۲٠١٣ در هنگام انجام وظیفه در منطقه گابار بوتان با خیانت یک فرد مزدور شهید شد. پس از این جریان فرد مزدور دستگیر شد و مورد بازجویی قرار گرفت و پس از اینکه روشن شد عمداً رفیق شاهین شاهو را شهید کرده و علیه جنبش آزادی خلقمان جرائم دیگری نیز انجام داده، مجازات شد.

رفیق شاهین در سال ٢٠١٣ در حالی به شیوەای ناجوانمردانه به شهادت رسید که نیروهایمان در باکور کوردستان شروع به عقب‌نشینی کرده بودند و دسته دسته جوانان به صفوف گریلا می‌پیوستند. لذا ما نتوانستیم در زمان خودش شهادت این رفیق را به اطلاع خانواده گرانقدر و عزیزش و میهن‌دوستان برسانیم. ما با احترام در سالیاد شهیدشدن رفیق شاهین از او یاد می‌کنیم و تعهدمان برای توسعه و تقویت مبارزه را دوباره می‌کنیم و وفاداریمان به یاد و راه شهدایمان را اعلام می‌داریم. به خانواده عزیز و خلق میهن‌دوستمان تسلیت می‌گوییم.

مشخصات رفیق شاهین به شرح زیر است:

نام سازمانی: شاهین شاهو

نام و شهرت: محمد سید گونش

محل تولد: وان

مادر و پدر: پاکیزه- علی

زمان و محل شهادت: ۶ مارس ٢٠١٣/ گابار

رفیق شاهین با شجاعت، جدیت و حضور همه‌جانبه خود برای ما و سایر رفقایش به نمونه انقلابی بزرگ آپویی مبدل شد. ما تعهد می‌دهیم که زندگی‌مان را صرف رشد و تقویت مبارزاتمان کنیم و آرمان و آرزوهای آنان را محقق سازیم. یکبار دیگر به خانواده میهن‌دوست رفیق شاهین تسلیت عرض می‌کنیم.