لیست مزدورانی که در حملات اشغالگرانه شرکت خواهند کرد آشکار شد

دولت ترکیه هویت مزدورانی که از منطقه گَوَر از توابع جولمرگ را در حملات اشغالگری خود شرکت می‌دهد را آشکار ساخت.خبرگزاری ANF این لیست را بدست آورد.

حملات اشغالگرانه ترکیه

حکومت آک‌پ-م‌ه‌پ که تلاش‌های دیپلماتیک و نظامی برای حملات اشغالگرانه خود علیه مناطق محافظتی مدیا که مرکز آن منطقه گاره می‌باشد را ادامه می‌دهد، حضور نیروهای خود در منطقه را تقویت می‌کند. در این چارچوب مزدورانی که در این حمله مشارکت می‌کنند نیز مشخص شدند.

دولت ترکیه که مدتی قبل با حکومت مرکزی عراق و حزب دمکرات کوردستان ‌(پ‌د‌ک) روابطی محکم ایجاد کرده بود،‌ به تلاش‌ها و جستجوی خود برای حملات جدید از جنبه نظامی و سیاسی ادامه می‌دهند. بی‌وقفه با عناوین جداگانه به مناطق ‌گریلایی نیرو اعزام می‌کنند‌‌‌، همچنین مدتی قبل نیز نیروهای پ‌دک تحت نام گاردهای محافظت از مرزهای عراق در آن مناطق مستقر شده‌اند. مشخص شده که نیروهای زیروانی و گولان پ‌دک که تحت نام گاردهای محافظت از مرزهای عراق به این مناطق اعزام شده بودند، به منطقه سیدا و شلادزه رفته و قرار است ۱۵ پایگاه ایجاد کنند.

صدها مزدور آماده شده‌اند

دولت ترکیه که می‌خواست مخالفت و نارضایتی بر علیه همکاری و همدستی پ‌دک با دولت ترکیه را به شیوه‌هایی گوناگون شکست دهد این بار برای اینکه مزدوران را برعلیه جنبش آزادی‌بخش کورد بکار ببرد، در فعالیت است. درهمین چارچوب مشخص شد که صدها مزدور از منطقه گَوَر از توابع جولمرگ برای اینکه در این حمله اشغالگرانه جدید مشارکت کنند انتخاب شده‌اند. خبرگزاری فرات (ANF) «لیست هویت مزدورانی که از طرف فرماندهی مزدوران از مناطق مرکزی برای انجام کار در خارج از مرزها موظف شده‌اند» را بدست آورد. در این لیست نام و نام‌خانوادگی مزدورانی که از طرف فرماندهی لشکر مرزی ۳۴مین و فرماندهی لشکر کماندو ۵۱مین، موظف شده‌اند وجود دارند. در این لیست از نام و نام خانوادگی آنان مشخص می‌شود که اهل کدام منطقه هستند و از شماره تلفن‌ آنان تا گروه خونی آنان، از شماره شناسنامه جمهوری ترکیه آنان تا وظایفی که عملی کرده‌اند نیز اطلاعاتی وجود دارد.

مزدورانی که نام‌هایشان در مدرک ۶ مارس ۲۰۲۴ مشخص شده است، این افراد هستند: