ماک: فردی را که در خدمت جنگ ویژه بود مجازات کردیم

مبارزان آزادی کوردستان (ماک) گزارش دادند که آنها فردی را که «در حال خدمت به جنگ ویژه» در شهر آمد بود، مجازات کردند.

ماک اعلام کرد که در ساعات عصر روز ۳۰ سپتامبر علیه یک فروشنده مواد مخدر به نام م.ک در منطقه اوفیس شهر آمد عملیاتی انجام دادند.

در این بیانیه آمده است: «این فرد در منطقه مواد مخدر می‌فروخت و در یک شبکه فحشا شرکت می‌کرد و جوانان و زنان را از ارزش‌های اصلی جامعه دور می‌کرد و آنها را مجبور به زندگی فاسد می‌کرد. بعداً از جوانان و زنانی که در باتلاق مواد مخدر و مشروبات الکلی می‌افتند در شبکه فحشا استفاده می‌کنند، زندگی غیراخلاقی را به آن‌ها تحمیل کرده و آنها را در خدمت جنگ ویژه قرار می‌دهند.»

ماک اظهار داشت که فردی به نام م.ک که «آخرین بار یک زن را هدف قرار داده و او را ابزاری برای این زندگی غیراخلاقی قرار داده بود» پس از کمین و بازداشتش «بازجویی و مجازات شد».

در این بیانیه آمده است: «فراخوان ما به همه مردم ما این است که از فرزندان و فضاهای زندگی خود محافظت کنند و در برابر جنگ ویژه بایستند. نه تنها مبارزان آزادی، بلکه مردم ما باید بطور همه‌جانبه در برابر این تبهکاران مقاومت کنند و با آگاهی اجتماعی و میهن‌دوستی مبارزه کنند.»

ماک همچنین اعلام کرد: «در حالی که وارد بیست و ششمین سال توطئه بین‌المللی علیه رهبر آپو می‌شویم، از مردم و مبارزان میهن‌دوست خود می‌خواهیم که از کارزار 'آزادی برای رهبر آپو' صیانت بعمل آورند و از زندگی اخلاقی و اجتماعی خود در برابر رژیم جنگ ویژه دفاع کنند. قول می‌دهیم، ما افرادی را که با حملاتشان ارزش‌های اخلاقی جامعه ما را هدف قرار داده‌اند، پاسخگو خواهیم کرد.»