مبارزان زنان آتش و خورشید، فروشندگان مواد مخدر را هدف قرار دادند

مبارزان زنان آتش و خورشید افرادی را که تحت نظارت پلیس در شهر گَوَر به فروش مواد مخدر و فحشا می‌پرداختند، هدف قرار دادند.

عملیات مبارزان زنان آتش و خورشید

مبارزان زنان آتش و خورشید به عملیات‌های خود در گَوَر ادامه می‌دهند.

در عملیاتی که در ۹ سپتامبر در محله اَسَن‌تپه در شهر گَوَر برگزار شد، افرادی که در زمینه خرید و فروش مواد مخدر و فحشا فعالیت داشتند هدف قرار گرفتند.

در بیانیه این مبارزان آمده است: «در نزدیکی پیزوک توکی (Pizok TOKİ) در محله اَسَن‌تپه ما، عملیاتی با شلیک هوایی و مولوتف علیه ۴ نفر که در حوالی پیزوک توکی در محله اَسَن‌تپه ما به فعالیت‌های مربوط به مواد مخدر مشغول بودند، انجام شد. این افراد از محل عملیات متواری شده و وارد پاسگاهی در محله ما شدند که پلیس‌های اشغالگر در آن مستقر بودند.»

در این بیانیه، اطلاعات زیر در مورد عملیاتی که در ۱۱ سپتامبر در منطقه یِشیل‌دره شهر گَوَر انجام شد، ارائه شده است:

«با مولوتف علیه خودروی صاحب کافه که بعداً نامش را فاش خواهیم کرد، عملیاتی انجام داده شد که در نتیجه آن خودرو کاملاً غیرقابل استفاده شد.»

در این بیانیه پیام‌های زیر نیز آمده است:

«ما می‌دانیم که برخی از کافه‌ها در گَوَر وجود دارد که مدت زیادی است با دولت همکاری می‌کنند و همچنین می‌دانیم که فعالیت‌های مربوط به مواد مخدر و فحشا در این کافه‌ها تحت نظارت پلیس انجام می‌شود. نام کافه‌ها و اسامی افرادی که آنها را اداره می‌کنند توسط واحدهای ما شناسایی شده است. یکایک آنها را پاسخگو خواهیم کرد. فراموش نکنند؛ مبارزان زنان آتش و خورشید هر لحظه و هر جا هستند.»