عملیات‌های سریالی از گریلا علیه اشغالگران

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی ه‌پ‌گ اعلام کرد که یگان‌های گریلایی در بسیاری از مناطق، عملیات‌های زیادی را علیه نیروهای اشغالگر ترکیه انجام دادند.

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای مدافع خلق (ه‌پ‌گ) گزارش داد که یگان‌های گریلایی در مناطق آواشین، متینا، غرب زاپ و گَوَر، عملیات‌های متعددی را علیه ارتش اشغالگر ترکیه انجام دادند.

در این بیانیه جزئیات عملیات‌های انجام شده توسط گریلاها و حملات ارتش اشغالگر ترکیه به شرح زیر بیان شده است؛

اشغالگران در آواشین و گَوَر مورد اصابت قرار گرفتند

«۱. منطقه آواشین؛

— روز ۱۱ ژوئن ساعت ۱۷:۰۰ اشغالگران در منطقه کانی‌بیه با سلاح‌های خودکار متوسط مورد ​​هدف و اصابت قرار گرفتند.

۲. منطقه گَوَر؛

— در ۶ ژوئن ۲ دوربین تله‌ای که توسط اشغالگران در جاده بین گَوَر و شمزینان قرار داده شده بود منهدم شد.

۳. منطقه متینا؛

— در تاریخ ۱۲ ژوئن، ساعت ۱۷:۴۵، ۲ سیستم دوربین نظارتی متعلق به اشغالگران در منطقه مقاومت سَره متینا با تاکتیک تک‌تیراندازی مورد هدف قرار گرفت و منهدم شد.

عملیات‌های گریلا در غرب زاپ

۴. منطقه شهید دلیل غرب زاپ؛

— در ۱۱ ژوئن در ساعت ۰۵:۴۰ یک فروند پهپاد متعلق به اشغالگران در منطقه مقاومت تپه جودی با سلاح انفرادی مورد هدف قرار گرفت و ساقط شد. این عملیات توسط نیروهای یژا استار ما انجام شد.

— در ۱۱ ژوئن، ساعت ۰۶:۰۰، یک سیستم دوربین نظارتی متعلق به اشغالگران در منطقه مقاومت تپه جودی با تاکتیک تک‌تیراندازی مورد هدف قرار گرفت و منهدم شد.

— روز ۱۱ ژوئن ساعت ۱۰:۳۰ اشغالگرانی که در منطقه مقاومت تپه جودی وارد عمل شده بودند با سلاح‌های سنگین مورد هدف قرار گرفتند و ۱ اشغالگر مجروح شد.

- در ۱۱ ژوئن ساعت ۱۸:۴۰ یک فروند پهپاد متعلق به اشغالگران در منطقه مقاومت تپه جودی با سلاح انفرادی مورد هدف قرار گرفت و ساقط شد. این عملیات توسط نیروهای یژا استار ما انجام شد.

— در ۱۲ ژوئن، ساعت ۰۶:۳۰، یک سیستم دوربین نظارتی متعلق به اشغالگران در منطقه مقاومت تپه جودی با تاکتیک تک‌تیراندازی مورد هدف قرار گرفت و منهدم شد.

— روز ۱۲ ژوئن در ساعت ۰۸:۱۵ و ۰۹:۳۵ اشغالگران در منطقه مقاومت تپه آمدیه با سلاح‌های سنگین مورد هدف و اصابت قرار گرفتند.

— روز ۱۲ ژوئن ساعت ۱۰:۱۵ اشغالگران در منطقه مقاومت تپه آمدیه با سلاح‌های خودکار متوسط ​​مورد هدف و اصابت قرار گرفتند و ۱ موضع مورد اصابت قرار گرفت.

— روز ۱۲ ژوئن ساعت ۱۶:۳۰ اشغالگران در منطقه مقاومت تپه آمدیه با سلاح‌های خودکار متوسط مورد هدف و اصابت قرار گرفتند و ۱ موضع مورد اصابت قرار گرفت.

استفاده از سلاح‌های ممنوعه ادامه دارد

۵. حملات ارتش اشغالگر ترکیه با مواد منفجره ممنوعه؛

- در ۱۱ ژوئن تونل‌های جنگی ما در منطقه مقاومت تپه آمدیه واقع در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ یک بار با مواد منفجره ممنوعه بمباران شد.

۶. حملات انجام شده توسط ارتش اشغالگر ترکیه؛

— در ۱۱ و ۱۲ ژوئن، مناطق زَرگله و تپه بیستوسه در قندیل ۷ بار؛ منطقه سنینه در خاکورک ۱ بار؛ منطقه مقاومت شهید ابراهیم در زاپ ۱ بار؛ منطقه دشتا کافیا در گاره ۲ بار؛ منطقه کانی بیه در هفتانین ۲ بار؛ مناطق مقاومت شِلازه، سَره مَتینا و بِشیلی در متینا ۶ بار؛ در مجموع ۱۹ بار توسط هواپیماهای جنگی بمباران شد.

- در ۱۲ ژوئن، منطقه مقاومت سَره متینا در متینا توسط هلیکوپترهای تهاجمی بمباران شد.»