نیروهای مدافع خلق: سە متجاوز در زاپ از پا درآمدند

در جریان عملیات نیروهای گریلا در منطقە چمچو در زاپ، سە متجاوز ترک از پا درآمدند و بە یک سنگر نظامی نیز آسیب وارد شد.

مرکز اطلاع رسانی و انتشارات نیروهای مدافع خلق بیانیەای را منتشر کرد. در این بیانیە آمدە است کە در نتیجە عملیات نیروهای ما سە متجاوز از پا درآمدە و بە یک سنگر نظامی نیز آسیب وارد شد.

ارتش اشغالگر ترک استحکامات جنگی نیروهای گریلا را ١٠ بار با سلاحهای شیمایی بمباران کرد. همچنین با آتش زدن لاستیک ماشین و دیگر مواد پلاستیکی و تزریق آنها بە استحکامات نظامی نیروهای گریلا سعی در آسیب زدن بە نیروها گریلا برآمد. همزمان با این اقدامات مناطق برخودان ٤ بار توسط هواپیماهای جنگی و بە کرات با کاتیوشا و تانک و سایر سلاحهای سنگین مورد هدف قرار گرفت.

اطلاعات بیشتر در این رابطە عبارتند از:

در جارچوب کارزار انقلابی عقابهای زاگرس در زاپ:

در ٢٤ دسامبر در ساعت ٠٩:٣٠ در نزدیکی چمچو از توابع شیلادزی-آمیدی علیە نیروهای اشغالگر کە درصدد نزدیک شدن بە استحکامات نظامی نیروهای گریلا بودند. عملیات سابوتاژ انجام شد کە در نتیجە آن یک اشغالگر مجازات شد.

در ٢٤ دسامبر در ساعت ١٠:٤٠ دقیقە در نزدیکی منطقە چمچو در ناحیە شیلادزی-آمیدی، با سلاحهای سنگین بە اشغالگران حملە شد. در نتیجە این حملە یک اشغالگر مجازات شد و بە یک سنگر نظامی نیز آسیب وارد آمد.

در ٢٥ دسامبر در ساعت ٠٠:٤٠ دقیقە بامداد، در منطقە جمچو، تیمهای متحرک یژاستار، با سلاحهای سنگین خود بە اشغالگران حملە کردند. در نتیجە این حملە، یک اشغالگر از پا درآمد.

حملات رتش اشغالگر ترک با بمبهای ممنوعە و سلاحهای شیمیایی

در ٢٤ دسامبر در منطقە چمچو استحکامات جنگی نیروهای گریلا ١٠ بار با سلاحهای شیمایی بمباران شد. همزمان با آن، نیروهای دشمن با آتش زدن لاستیک ماشین و دیگر مواد پلاستیکی و تزریق  دود سمی برآمدە از آنها بە استحکامات نظامی نیروهای گریلا سعی در آسیب زدن بە نیروها گریلا برآمدند.

حملات ارتش اشغالگر ترک

در ٢٤ دسامبر زمینهای روستاهای شیلازی و گولکا از توابع متینا و سنگرهای نظامی گریلا در نزدیکی روستای سیدا از توابع نهیا در شیلادزی-آمیدی ٤ بار با هواپیماهای جنگی بمباران شدند.

٢٤ دسامبر سنگرهای برخودان نیروهای گریلا در منطقە برخودان ارتفاعات اف-ام، منطقە چمچو در مجاورت روستای نهیا در شیلادزی دهها بار با اکتیوشا و سلاحهای سنگین دیگر مورد حملە قرار گرفت.