پژاک: مسموم‌کردن دانش‌آموزان جنایت علیه زنان و اعلام جنگ حاکمیت علیه کل جامعه است

حزب حیات آزاد کوردستان (پژاک) ضمن محکوم کردن واقعه‌ی مسموم‌کردن دانش‌آموزان، از همه اقشار، توده‌ها، خانواده‌ها، اصناف مدنی و فرهنگیان دعوت بعمل ‌آورد که اجازه ندهند سیاست‌های دولت ایران موفق به جلوگیری از پیشاهنگی زنان در انقلاب ژن، ژیان، ئازادی شود.

پژاک با صدور بیانیه‌ای وقایع مسموم‌کردن دانش‌آموزان بویژه دختران دانش‌آموز در اقصی نقاط ایران و روژهلات کوردستان را به شدت محکوم کرد و گفت: بی‌شک جامعه ایران به سطحی از آگاهی و عمل انقلابی آزادیخواهانه رسیده که قادر به محافظت از موجودیت خویش باشد. با تداوم مبارزات، خاصه مبارزه زنان، می‌توان همه جنایت‌ها و خطرات ناشی از فاشیسم را مهار کرد.

متن مفصل بیانیه پژاک:

آنچه امروز تحت عنوان مسموم‌کردن بی‌رحمانه دانش‌آموزان در مدارس سراسر ایران رخ می‌دهد، در واقع انتقام حاکمیت از جامعه آزادیخواه است. نظام فاشیست و زن‌ستیز درنظر دارد با سیاست «النصر بالرعب» جامعه را بطور کامل سرکوب و از وقوع باشکوه‌ترین انقلاب یعنی انقلاب «ژن، ژیان، ئازادی» جلوگیری نماید.

حمله به زنان و دختران دانش‌آموز حمله به تمامی جامعه و یکایک خانواده‌هاست. تهدید علیه تمامی نسل‌هایی است که در پیشبرد انقلاب آزادیخواهی در سراسر ایران نقش دارند. این سطح از بی‌رحمی و شقاوت فقط می‌تواند کار دستگاه‌های ظالمانه یک حاکمیت و دولت مفسد باشد که انحصار همه چیز بویژه امنیت را در دست گرفته.

برای مقابله با این حملات که رژیم درصدد یومیه‌ساختن و عادی‌ساختن آن بعنوان فعل زن‌ستیزان است، نباید جامعه و خانواده‌ها از دستگاه‌های امنیتی دولت که خود در این جنایت سهیم می‌باشد، انتظار داشته باشند. در نظام‌های دولت‌گرا و فاشیستی تنها خود جامعه می‌تواند از خویش دفاع کند.

قطعا حملات به دانش‌آموزان، سناریوهای بی‌رحمانه و جنایتکارانه‌ رژیم جهت ممانعت از پیشتازی و پیشاهنگی زنان مبارز و آزادیخواه جامعه از روزجهانی زن تا نوروز مقاومت می‌باشد. انتقام ظالمانه از انقلاب حقیقی ژن، ژیان، ئازادی می‌باشد. با این اقدامات دهشت‌آور، تمامی جامعه و اقشار و توده‌های آن به مخاطره جدی افتاده‌اند. این روند، رسما زن‌کشی بدست نهادهای قدرت حاکمیت است و اینکه هنوز علی‌رغم گذشت چند ماه هیچیک از عاملان و آمران آن دستگیر و مجازات نشده‌اند، به معنای دست‌‌داشتن خود حاکمیت در این جنایات است. مسموم‌کردن دانش‌آموزان جنایت علیه زنان و اعلام جنگ بیوشیمیایی خاص حاکمیت علیه کل جامعه است. این سناریوی شنیع، باهدف کشیدن زنان به زنجیر اسارت و بردگی مداوم نظام انجام می‌گیرد.

حزب حیات آزاد کردستان(پژاک) ضمن محکوم کردن جنایت مسموم‌کردن دانش‌آموزان و زن‌ستیزی حاکمیت، از همه اقشار، توده‌ها، خانواده‌ها، اصناف مدنی، خاصه اصناف فرهنگیان دعوت بعمل می‌آورد که اجازه ندهند سیاست زن‌کشی رژیم موفق به جلوگیری از پیشاهنگی زنان در انقلاب ژن، ژیان، آزادی شود. در این راستا، پژاک از تجمعات اعتراضی معلمان برای صیانت از کرامت دانش‌آموزان و زنان، حمایت می‌نماید. بی‌شک جامعه ایران به سطحی از آگاهی و عمل انقلابی آزادیخواهانه رسیده که قادر به محافظت از موجودیت خویش باشد. با تداوم مبارزات، خاصه مبارزه زنان، می‌توان همه جنایت‌ها و خطرات ناشی از فاشیسم را مهار کرد.