ریاست مشترک کل دم پارتی،‌ تونجر باکرهان از شهرداری آگری دیدار کرد

ریاست مشترک کل دم ‌پارتی، تونجر باکرهان در شهر آگری به مناسبت عید قربان از شهرداری این شهر دیدار کرد.

ریاست مشترک حزب برابری و دمکراسی خلق‌ها ‌(دم پارتی)، تونجر باکرهان، در چارچوب عید قربان از شهرداری آگری دیدار کرد. ریاست گروه دم پارتی، گلستان کلیچ کوچگیت و نماینده پارلمان آگری، نجلسا دمیر نیز از همراهان باکرهان بودند. هیئت در ابتدا از شهرداری منطقه گیادین دیدار کرد. باکرهان و همراهانش در مقابل شهرداری از سوی شهردارهای مشترک، حایات زوربای و عدنان دوغان مورد استقبال قرار گرفتند، این هیئت عید را به کسانی که در شهرداری حضور داشتند تبریک گفتند.

باکرهان سپس به منطقه آوکَوِیر آگری رفت. باکرهان و هیئت همراهش در مقابل شهرداری این منطقه از سوی شهردارهای مشترک، جمیله دومان و محمد علی بوداک مورد استقبال قرار گرفتند. باکرهان عید قربان را به کسانی که در شهرداری بودند و استقبال کنند تبریک گفت و با شهردارهای مشترک صحبت نمود. هیئت در پایان از شهرداری آگری نیز دیدار کرده و عید را به شهرداری‌های مشترک، خزال آراس و محمد آکوش تبریک گفت.

باکرهان در این دیدار سخنرانی کرد و گفت‌: ‌«بهترین تصویر غارتگری قیم، گیادین می‌باشد. شهرداری مال و ملک خلق و ضمانت دمکراسی محلی می‌باشد، اکنون زمان شبانه روزی کار و کنش کردن است.‌»