ی‌پ‌س-ی‌پ‌س زن خواستار مقاومت در برابر غصب شد: امروز روز محافظت از کرامت ماست

ی‌پ‌س-ی‌پ‌س زن خواستار مقاومت در برابر غصب در جولمرگ شد و گفت: «باید قیام کنیم. تا شهرداری خود را پس نگیریم نباید بنشینیم. امروز روز دفاع از کرامت ماست.»

مقاومت در برابر غصب

یگان‌های مدافع غیرنظامیان (ی‌پ‌س)- یگان‌های مدافع غیرنظامیان زن (ی‌پ‌س زن) از جوانان جولمرگ خواست تا در برابر غصب شهرداری در جولمرگ مقاومت کنند.

در این بیانیه آمده است: «ما به عنوان خلق اجازه ندادیم که رژیم اردوغان در انتخابات جولمرگ رای بیاورد و در انتخابات پیروز شود. مردم ما همیشه پیروز شدند و مردم ما اراده خود را نشان دادند. دولت آک‌پ همه افسران پلیس خود را به جولمرگ آورد. همه سربازان و گروهبانان خود را در انتخابات به نمایش گذاشت. او تمام ترفندهای خود را در انتخابات نشان داد. با وجود این، مردم ما با اختلاف زیادی در انتخابات پیروز شدند.»

در این بیانیه پیام‌های زیر نیز آمده است: «زمان سکوت نیست، ما جوانان کی از کرامت خود صیانت می‌کنیم؟ امروز به شهرداری‌های ما حمله می‌کنند، به مادران و فرزندان ما حمله می‌کنند. اگر ما یک کوردستان آزاد می‌خواهیم، ​​همه ما به عنوان جوانان جولمرگ باید قیام کنیم و تا زمانی که شهرداری خود را از دست اردوغان ستمگر و خونخوار نگیریم، نباید بنشینیم. برای همین می‌گوییم امروز روز عزت است، روز کرامت است. به عنوان جوانان جولمرگ شهرداری خود را از دست دشمن بگیریم و با سربلندی زندگی کنیم.

ما باید با مقاومت به مسئولیت خود به عنوان جوانان کورد عمل کنیم. ما باید با عمل خود نشان دهیم که دولت را قبول نداریم. اینجا کوردستان است، اینجا جای مردم کورد است.

اردوغان، تو استعمارگر هستی، تو که خواهان جنگ هستی! بیایید در مقابل دشمن مقاومت کنیم و دفاع خود را ارتقا دهیم. نگوییم تکنیک نظامی آنها برتر است. ما کوه داریم، سنگ داریم، مواد زیادی برای جنگ با توپ و تفنگ آنها داریم و می‌توانیم با آنها بجنگیم.»