تصویر

بیست و نهمین شماره مجله آلترناتیو منتشر و پخش شد

بیست و نهمین شماره مجله آلترناتیو ارگان رسمی حزب حیات آزاد کوردستان ‌(پژاک‌) در چهاردهمین سال از سومین دوره، منتشر و توزیع شد.

بیست و نهمین شماره مجله آلترناتیو ارگان رسمی پژاک در چهاردهمین سال از سومین دوره، منتشر و توزیع شد. در این شماره از مجله آلترناتیو به نقد و بررسی دومین سالگرد انقلاب «ژن، ژیان، آزادی» و جنبه‌های مثبت آن و همچنین تغییرات اساسی که در جامعه و بر روی مردم منطقه پدید آورد، پرداخته شده است. همچنین به نقاط ضعف انقلاب و چگونگی رفع آنها و افزایش تلاش برای جلوگیری از حملات حکومت اشاره شده است.

در بخشی دیگر از مجله آلترناتیو، به صدای آزاد انقلاب که هرگز خاموش نمی‌شود، رژیم ولایت فقیه که با افزایش فشار بر جامعه، نظامی‌سازی شهرها، حمله و نقض حقوق بشر و آزادی بیان، حمله به زندانیان سیاسی و احکام اعدام خواست و اراده خلق‌ها را نادیده گرفته و با تلاش‌های دیپلماتیک و گسترش روابط بین‌المللی در تلاش برای بقای خود است، توجه شده است. این در حالی است که صدا و احساس انقلاب با شور و شوق و خودسازمانی در کل جامعه منعکس می‌شود.

در دومین سالگرد انقلاب جهانی «ژن، ژیان، آزادی» ایستادگی و خروش باشکوه مردم در روژهلات، خارج و در زندان‌های ایران ستوده شده است.

این شماره از مجله آلترناتیو به روح همه شهدای انقلاب «ژن، ژیان، آزادی» تقدیم شده است.

برای دریافت این مجله اینجا را کلیک کنید.