ه‌پ‌گ مشخصات یک گریلای شهید را اعلام کرد

ه‌پ‌گ مشخصات یک گریلا را اعلام نمود که در آمد شهید شده و اظهار داشت: تا آخرین نفس علیه ارتش جنایتکار و اشغالگر ترکیه، با شجاعت و قهرمانی تمام و با روحیه جان‌فدایی جنگید و به‌شهادت رسید.

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعات نیروهای مدافع خلق- ه‌پ‌گ در بیانیه‌ای مشخصات یک گریلا را اعلام کرد که ماه ژوئن امسال در آمد به‌شهادت رسید.

در این بیانیه آمده است:

در بیانیه‌ای که روز ۱۰هم ژوئن ۲۰۲۳ منتشر کردیم؛ اعلام داشتیم که همرزمان ما زین آمد و معصوم هره‌کول در روز سوم ژوئن در منطقه لیجه‌ی آمد در درگیری با ارتش اشغالگر ترکیه شهید شده‌اند و هر وقت مشخصات رفیق سوم که وی نیز به‌شهادت رسیده است، مشخص شد؛ به اطلاع افکار عمومی و خلق میهن‌دوستمان خواهیم رساند. حالا مطمئن شده‌ایم که همرزممان آلا مونزور دمان، با روحیه ایثار، شهامت و فداکاری تمام علیه ارتش اشغالگر ترکیه جنگیده و به‌شهادت رسیده است.

مراتب تسلیت و همدردی خود را به خانواده گرانقدر رفیق آلا؛ گریلای فداکار آپویی، خلق فداکار کوبانی و همه خلق وطن‌دوست کوردستان ابراز می‌داریم. ما راه شهدایمان را ادامه می‌دهیم و آرمان‌هایشان را محقق می‌کنیم و تعهدمان را تکرار می‌کنیم که یادشان را همراه با رهبر آپو و کوردستان آزاد زنده نگه‌می‌داریم.

مشخصات رفیق شهیدمان به‌شرح زیر است:

اسم سازمانی: آلا مونزور دمان

نام و نام خانوادگی: دلیشان شیخو

محل تولد: کوبانی

نام مادر – پدر: عادله – صالح

زمان و محل شهادت: سوم ژوئن ۲۰۲۳ / آمد

*******************************