در شهر پاریس راهپیمایی ‌«آزادی برای عبدالله اوجالان» برگزار شد

کوردستانیان و دوستان‌شان برای آزادی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان در پایتخت فرانسه، شهر پاریس راهپیمایی کردند.

راهپیمایی ‌«آزادی برای عبدالله اوجالان»

جنبش جوانان انقلابی و مجلس زنان شهید اوین گویی، در چارچوب کارزار ‌«آزادی برای عبدالله اوجالان، راه‌حل سیاسی برای مسئله کورد» در محله Villiers le Bel پاریس راهپیمایی کردند. در این راهپیمایی پلاکارتی با عنوان ‌«آزادی برای عبدالله اوجالان» برافراشته شده و شعارهای ‌«زنده‌باد رهبر آپو» و ‌«با جان و خون ما همراه توییم ای رهبر» سرداده شد.

جوانان کوردستانی،‌ خانواده‌ها و دوستان‌شان در مقابل ایستگاه مترو Villiers le Bel گردهم آمدند و تا مرکز جامعه کورد دمکراتیک در Villiers le Bel راهپیمایی کردند. پس از راهپیمایی برای ادای احترام به یاد شهدای آزادی کوردستان یک دقیقه سکوت کرده و سپس بیانیه مطبوعاتی داده شد.

در این بیانیه گفته شده است که علیه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان بیش از ۲۵ سال است که انزوا تحمیل شده و ۴۰ ماه می‌باشد که هیچگونه اطلاعی از او در دسترس نیست. مشخص شده است که نیروهای مدرنیست کاپیتالیست می‌خواهند خلق را از رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و تفکرات او دور کنند.

پس از ارائه شدن بیانیه مطبوعاتی،‌ بی‌وقفه شعارهای ‌«ما با روح جوانی دیوارهای امرالی را متلاشی خواهیم کرد»، ‌‌«آزادی برای رهبر آپو» و ‌«بدون رهبری حیات میسر نیست» سرداده شدند.