گریلا: خاکورک به گورستان اشغالگران مبدل خواهد شد

نیروهای گریلا در خاکورک با مقاومتی عظیم به حملات اشغالگرانه‌ی دولت ترکیه پاسخ می‌دهند. نیروهای گریلا اعلام کردند، " جهت سلاح‌هایمان به سوی آن‌هاست چگونه آمدند، همانگونه خواهند رفت."

  نیروهای گریلایی که در خاکورک علیه اشغالگری دولت ترکیه مقاومت می‌کنند، اعلام کردند که خاکورک به گورستان اشغالگران مبدل خواهد شد.

  ماهیر اصلان گریلایی از شرق کردستان اعلام کرد، ارتش ترکیه خواهان اشغال جنوب کردستان است اما نیروهای گریلای به گونه‌ای شجاعانه در برابر آن‌ها مقاومت می‌کنند.

  حملات علیه دستاورد‌های کردهاست

  گریلا اصلان اظهار داشت، " جنوب کردستان قلعه‌ی مقاومت و مرکز قیام‌هاست؛ تاریخ آن مملو از شجاعت‌ است. بایستی خلق جنوب کردستان با روحیه‌ی شیلادزه و بامرنه به حرکت درآمده و موضع خویش را در برابر اشغالگری دولت ترکیه به تمامی دنیا نشان دهند. بایستی اجازه ندهیم دستاوردهایمان نابود گردند. محافظت از دستاورد‌هایی که با زحمات و بهایی گزاف بدست آمدند، صیانت از شهدای انفال و حلبچه است. در هر چهاربخش کردستان با پیشاهنگی جنوب کردستان بایستی علیه اشغالگری اقدام نمود. زمان آن رسیده است که در برابر اشغالگری، فاشیسم و استعمارگری ترکیه و غلامان آن‌ها بپاخیزید و اقدام نمایید. "

عگید فرات گریلای اهل شهر رحا در شمال کردستان است، وی با اشاره روش مبارزاتی گریلا اعلام کرد، گریلاهای زمانه ضربات مهلکی را بر نیروهای ترکیه وارد ساخته و مانع از تحرکت آن‌ها شدند.

فرات اظهار داشت، هم‌اکنون حملاتی سختی بر جنوب کردستان انجام می‌گیرند و افزود، "اکنون در نبرد سختی بسر می‌بریم. این عملیات و حملات برای اولین بار نیستند که انجام می‌شوند، پیش از این بارها انجام شده‌اند. در برابر آن تجربه‌ی بی‌نظیری داریم. به ویژه از سال ۲۰۱۶ در برهه‌ی ارتوش و لیلکان روشی را اتخاذ کرده‌ایم که با توجه به تاکتیک‌های دشمن عمل می‌نماییم. پیش از این حملات زمینی انجام می‌دادند، اکنون بیشتر حملات هوایی انجام می‌دهند. تپه‌هایی را که خواهان اشغال آن‌ هستند بمدتی طولانی بمباران کرده، غیرنظامیان  را به قتل رسانده و یا مجبور به ترک منطقه می‌کنند، ‌محیط زیست را تالان کرده و بدین شکل می‌خواهند در این نقاط مستقر گردند. در برابر آن‌ها نیروهای گریلا تکنیک دشمنان را نابود کرده و به آن‌ها ضربه وارد می‌کند. دشمن در این تپه‌ها گرفتار شده و در انتظار  ضربات گریلا هستند. "

بایستی جوانان سکوت نکنند

باز کوبانی گریلای اهل شهر کوبانی در روژاوای کردستان اعلام کرد،‌ چهاربخش کردستان با روحیه‌ی کوبانی در خاکورک گرد هم آمده‌اند. اتحاد ملی کردها در شخص نیروهای گریلای جنبش آزادی خواهی با مقاومت خاکورک تشکیل شده است. از تمامی خلق کردستان بویژه خلق جنوب کردستان درخواست کرده تا که علیه اشغالگری دولت ترکیه اقدام نمایند.

وی در ادامه گفت،" ارتش ترکیه خواهان اشغال جنوب کردستان است. بویژه جوانان نباید در برابر این حملات سکوت کنند بایستی هرچه زو‌دتر اقدام نمایند. "

باز کوبانی اظهار داشت که کوهستان‌ها لانه‌ی گریلاهای آزادی خواه است و افزود، " (کوهستان‌‌ها) سنگر‌های مقاومت خلق کرد هستند. تا آخرین نفس خویش از میهنمان صیانت می‌نماییم. موضعمان چنین است؛ یا کردستان، یا کردستان. تا آخرین قطره‌ی خون خویش در خط مشی رهبر آپو از میهنمان در برابر اشغالگران دفاع خواهیم کرد."