تداوم درگیری سنگین نیروهای گریلا با ارتش غاصب ترک

​​​​​​​ه.پ.گ در اطلاعیه‌ای مشخصات دو گریلای شهید در درگیری‌های منطقه چولگ را منتشر کرده و از تشدید درگیری در الیح و جولمرگ خبر داده است

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق با صدور اطلاعیه از تداوم نبرد سنگین گریلاهای کردستان با اشغالگران رژیم ترک سخن به میان آورده است.

 

در اطلاعیه این مرکز آمده است:

"ارتش غاصب ترک از ٢٨ اکتبر در حوالی روستای مستانه در بخش دارا هنه حومه چولک عملیات نظامی وسیعی را آغاز کرد. در ٢٩ اکتبر هواپیماهای ارتش ترک از ساعت ۵ تا ۶ این منطقه را آماج بمباران قرار اددند و از ساعت ٩:٢٠ همان روز با بکارگیری هلی‌کوپترهای جنگی سیکورسکی نظامیان خود را در منطقه مستقر کردند. مابین نیروهای و نظامیان دشمن درگیری سنگینی روی داده و دو تن از رفقا به نام‌های اوزان آزرا و رزگار آمد تا اخرین گلوله مقاومت نموده و به شهادت رسیدند. رفیق رزگار داراهنه پس از آنکه زخمی شده است به اسارت نیروهای دشمن درآمده است. عملیات رژیم ترک ساعت ١۶ به پایان رسیده است.

 

مشخصات دو رفیق شهید به این شرح است:

   نام: علی یاپان

   کد سازمانی: اوزان آزرا

   محل تولد: آمَد

   زمان و مکان شهادت: ٢٩ اکتبر ٢٠١٨/ چولگ


   نام: نورالله چلیک

   کد سازمانی: رزگار آمد

   محل تولد: آمد

   زمان و مکان شهادت: ٢٩ اکتبر ٢٠١٩/ چولگ

 

درگیری در الیح

١ نوامبر در هنگام انجام وظایف محوله یگانی از نیروهای گریلایمان با نظامیان رژیم ترک در منطقه قوبین حومه الیح درگیری روی داده است. تعداد کشته و زخمی‌های دشمن محرز نشده است. یکی از رفقا پس از نبردی قهرمانانه به شهادت رسید، مشخصات این رفیق را طی اطلاعیه‌های جداگانه به اطلاع افکار عمومی می‌رسانیم.

 

عملیات ارتش ترک در کوهستان جودی

ارتش غاصب ترک از ٣١ اکتبر عملیات نظامی گسترده‌ای را در منطقه جودی آغاز کرده است. دشمن در این عملیات منطقه را هدف بمباران قرار داده و درگیری شدیدی در این عرصه روی داده است. پس از کسب جزئیات بیشتر در این مورد آنرا با افکار عمومی در میان می‌گذاریم.

 

حملات هوایی به مناطق دفاعی مدیا ادامه دارد

از ساعت ١۴:٣٠ روز ١ نوامبر جنگنده‌های ارتش غاصب ترک روستای گری در منطقه گاره واقع در مناطق دفاعی مدیا را بمباران کردند."