دولت ترکیه یک کودک را مجروح کرده و یک نفر را ربود

دولت اشغالگر ترکیه در ادلب یک کمپ مهاجران را گلوله‌باران کرد و در نتیجه یک کودک مجروح شد. همچنین در عفرین نیز یک نفر را ربود.

مرکز دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه ‌(سُهر) اعلام کرد که سربازان اشغالگر ترکیه مستقر در مرزها، به سوی یک کودک در کمپ‌های مهاجران در روستای زوف واقع در غرب ادلب شلیک کرده و او را مجروح کردند. سُهر اعلام کرده است که این کودک مجروح به بیمارستان منتقل شده است.

طبق داده‌های سُهر، از ابتدای امسال تاکنون سربازان اشغالگر ترکیه مستقر در مرزها ۱۴ غیرنظامی را به قتل رساندند و ۲۹ غیرنظامی از جمله ۲ کودک را مجروح کردند.

در عفرین‌ هم که از سال ۲۰۱۸ توسط دولت اشغالگر ترکیه اشغال شده است، مطابق گفته برخی منابع ‌‌‌‌‌‌تبهکاران ‌«پلیس نظامی» ارتش اشغالگر ترکیه  دیروز ‌(۲۶ سپتامبر) یک شهروند به نام رِزان محمد نوری ۴۹ ساله را ربودند.

آن منابع اعلام کردند که رِزان محمد نوری اهل شهر ماباتا می‌باشد و از خانه خود در کوچه کَوافِرات در نزدیکی بیمارستان جیهان شهر عفرین ربوده شده است.

رژیم ترور تبهکاران ایجاد شده است

دولت اشغالگر ترکیه یک رژیم ترور را در عفرین اشغال شده ایجاد کرده است که هر روز آدم‌ربایی می‌کند و علیه اهالی، چنین اعمال غیرانسانی انجام می‌دهند. درباره علت ربودن این افراد هیچ بیانیه‌ای داده نمی‌شود و بسیاری از اوقات برای آزاد کردن غیرنظامی‌ها، از خانواده‌هایشان باج خواسته می‌شود. رژیم تبهکاران مال و دارایی خلق را مصادره می‌کند و درآمد ناچیز آنان را نیز غارت می‌کند. اکثر کوردهایی که در عفرین زندگی می‌کردند را مجبور به کوچ اجباری کردند. در چارچوب ایجاد تغییرات اتنیکی و دموگرافی در منطقه بخصوص در عفرین، خانواده تبهکاران و مهاجران از کشورهای مختلف را مستقر می‌کنند. با این هدف، شمار زیادی کلونی ایجاد شده است.