نیروهای رهایی‌بخش عفرین به اشغالگران حمله کرد: ۲۰ تبهکار کشته شدند

نیروهای رهایی‌بخش عفرین اعلام کردند که در دو عملیات در اعزاز و ماره، ۲۰ تبهکار ارتش اشغالگر ترکیه کشته و ۱۷ تبهکار زخمی شدند.

نیروهای رهایی‌بخش عفرین در بیانیه‌ای اعلام کردند که ۲ عملیان در اطراف شهر اعزاز و ماره علیه حملات و سیاست‌های دولت اشغالگر ترکیه و تبهکارانش انجام داده‌اند. در نتیجه ۲۰ نفر از اعضای تبهکاران کشته و ۱۷ نفر آنها زخمی شدند.

این بیانیه به شرح زیر است:

«نیروهای ما در پاسخ به حملات دولت اشغالگر ترکیه و تبهکارانش، ۲ عملیات انجام دادند.

در ۱۵ اوت نیروهای ما به مواضع اشغالگران در خط اعزاز یورش بردند. نیروهای اشغالگر آنجا به طور کامل منهدم شدند و در نتیجه این عملیات ۳ نفر از اعضای تبهکاران کشته و ۵ تبهکار زخمی شدند.

در روز ۱۱ اوت نیروهای ما از ۳ جهت در خط ماره وارد مواضع دشمن شدند و طبق برنامه به شدت به اشغالگران ضربه زدند. نیروهای ما با ورود به مواضع دشمن، آنها را منهدم کردند. پس از این حمله،  تبهکاران با دو خودروی حامل دوشکا حمله کردند. نیروهای ما هر دو خودرو را منهدم کردند.

در همان زمان، نیروهای ما به سمت اجساد دشمن رفتند و سلاح و تجهیزات نظامی آنها را گرفتند. علاوه بر این، زمانی که اشغالگران می‌خواستند به پشتیبانی نیروهای خود بپردازند، خودروهای آنها مورد اصابت قرار گرفت و در این مکان، خودروی پشتیبانی و سرنشینان همگی کشته شدند.

رفقای ما به سلامت به محل خود بازگشتند. در نتیجه این عملیات ۱۷ تبهکار اشغالگر کشته و ۱۲ نفر مجروح شدند. همزمان ۲ دستگاه خودروی دوشکای بارگیری شده، ۱ خودروی پشتیبانی، ۲ دستگاه موتورسیکلت، مواضع تخریب شده، ۱ قبضه اسلحهB-7 ، ۲ قبضه تفنگ، ۷ عدد خشاب AK-47 و تعدادی فشنگ، یک عدد تلفن و همچنین شناسنامه آنها ضبط شد.»