پیکر مبارز نیروهای الاکراد، یوسف العبید به خاک سپرده شد

پیکر مبارز نیروهای الاکراد، یوسف العبید که براثر انفجار یک مین در غرب منبج شهید شده بود، امروز در منبج به خاک سپرده شد.

مراسم خاکسپاری شهدا

پیکر مبارز نیروهای الاکراد، یوسف العبید که براثر انفجار یک مین در غرب منبج شهید شده بود، امروز در منبج به خاک سپرده شد. صدها نفر از اهالی کانتون منبج، اعضای خودمدیریتی دمکراتیک کانتون منبج،‌ شوراها، نهاد‌ها، احزاب، مجالس مدنی، مجلس خانواده‌ها شهدا، مجلس گردهمایی زنوبیا و سازمان‌های جامعه دمکراتیک در این مراسم خاکسپاری شرکت کردند.

در این مراسم، عضو مجلس خانواده‌های شهدا، حوزیفه عبدو سخنرانی کرد و گفت‌: ‌«شهدا برای اینکه جامعه خود را از بردگی نجات دهند، مبارزه کردند و پیرو راه شهید عزیز عرب و دیگر شهدای آزادی برای اینکه منطقه را از چنگ اشغاگری و تبهکاران رها کنند، جان خود را فدا نمودند.‌»

از فرماندهان نیروهای الاکراد، احمد بدراوی سخنرانی کرد و گفت‌‌: ‌«ما در کنار شهدای خود هستیم و تا پایان در مقابل سلطه‌گری از خود دفاع خواهیم کرد. ما به شهدای خود قول می‌دهیم که پیرو راه آنان باشیم تا پیروزی را بدست بیاوریم.‌»

سپس ریاست مشترک دفتر مطبوعاتی خودمدیریتی دمکراتیک کانتون منبج، حییسام الحمدو سخنرانی کرد و چنین گفت‌: ‌«اراده ما همراه با خلقمان نیرومند است. ما در مقابل تهدیدات و حملات مقاومت خواهیم کرد و لایق شهدا خواهیم بود. با مبارزه و فداکاری خود ما اجازه نخواهیم داد هیچکس به خاک ما حمله کند.‌‌‌‌‌»

پس از آن، عضو مجلس خانواده‌های شهدا، اعلا العلی مشخصات شهید را قرائت کرد و به خانواده او تقدیم نمود.

پیکر مبارز نیروی الاکراد،‌ یوسف العبید همراه با تشویق و سردادن شعارهای ‌«شهدا نمی‌میرند» به خاک سپرده شد.