تصویر

پیکر شهید دِژوار قامشلو به خاک سپرده شد

پیکر عضو نیروهای امنیت داخلی،‌ دژوار قامشلو که در روز ۳ اوت به شهادت رسید، در آرامگاه شهید دلیل ساروخان طی مراسمی به خاک سپرده شد.

مرکز خبر

پیکر عضو نیروهای امنیت داخلی،‌ دژوار قامشلو ‌(‌متین دینجه) که دیروز در نتیجه هدف گرفتن خودروی نیروهای امنیت داخلی در مقابل زندان محله اوم‌الفورسا قامشلو به شهادت رسیده بود، در آرامگاه شهید دلیل ساروخان به خاک سپرده شد. صدها نفر از اهالی شهر قامشلو، اعضای نیروهای امنیت داخلی، نهادهای مدنی و مجلس خانواده‌های شهدا در این مراسم شرکت کردند. طی این مراسم تصاویر شهید دژوار قامشلو برافراشته شدند و بی‌وقفه شعارهای ‌«شهدا نمی‌میرند» سرداده شدند.

در این مراسم عضو مجلس خانواده‌های شهدا، جواهر عثمان به خانواده این شهید تسلیت گفت و یاد تمام شهدای انقلاب را گرامی‌داشت و گفت‌‌: ‌«شهید دژوار، اولین شهید نیست، هزاران شهید برای آرمان آزادی، جان خود را فدا کردند. ما نیز قول پیروی از راه آنان و دفاع از آرمان آزادی بر اساس خط رهبر آپو را می‌دهیم.‌»

ریاست مشترک هیئت داخلی کانتون جزیره، حسن شِرو نیز سخنرانی کرد و گفت‌‌: ‌«نیرویی که دارای رهبر، شهید و خلق می‌باشد، هرگز شکست نمی‌خورد. خلقی که نیرویش را از مقاومت زاپ می‌گیرد هرگز شکست نمی‌خورد.»

عضو کنگره اسلام دمکراتیک، علی زاخورانی به فداکاری‌ شهید دژوار قامشلو درود فرستاد و قول ارتقای سطح مبارزه را داد.

در پایان این مراسم،‌ مشخصات شهید قرائت شده و به خانواده وی تقدیم شد.

پیکر شهید همراه با سردادن هلهله و شعار ‌«شهدا نمی‌میرند» به خاک سپرده شد.