ق.س.د: در مقاومت عین عیسی ۵ مبارز به شهادت رسیدند

نیروهای سوریه دمکراتیک در مورد حملات دولت اشغالگر ترکیه و گروههای تبهکارش اطلاعیه‌ای منتشر کرد و اعلام کرد در این حملات ۵ مبارز ق.س.د شهید شده‌اند.

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعات نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق.س.د) در مورد حملات اخیر ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکارانش در عین عیسی اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

ق.س.د اعلام کرد، ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکارانش در روزهای اخیر حملاتشان به خط عین عیسی را افزایش داده و با این حملات قصد دارند راه M4 را کنترل کرده و سپس به عین عیسی حمله کنند.

ق.س.د گفت، "چندین تلاش تبهکاران در نتیجه‌ی پاسخ سریع و مناسب مبارزان ما با شکست مواجه شد تبهکاران مجبور به عقب نشینی شده‌اند."

ق.س.د به حملات همه جانبه‌ی تبهکاران دولت ترکیه و پهپادهای بدون سرنشین ارتش ترک به روستاهای مشیرفه و جهبل در روز ۲۷ دسامبر اشاره کرد که در این حملات روستاهای اطراف عین عیسی به شدت بمباران شدند. ق.س.د همچنین اعلام کرد،" در نتیجه‌ی پاسخ مبارزان در روزهای ۲۷ و ۲۸ دسامبر در مسیر روستای مشیرفه و جهبل جنگ سختی روی داد و حمله‌ی تبهکاران شکست خورد.

در این جنگ ۵ مبارز نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک ق.س.د شهید شدند.

ق.س.د در پایان اطلاعیه ضمن ابراز تسلیت به خانواده‌ی این مبارزان و مردم منطقه پایبندی به راه شهیدان را مورد تأکید قرار داده است."