ربودن و غصب در عفرین ادامه دارد

طبق اطلاعات بدست آمده از منابع محلی، دولت اشغالگر ترکیه در عفرین ۲ نفر دیگر را ربوده است، منازل شهروندان را غصب می‌کند، زیتون‌های مردمان را می‌دزد و درخت‌های بادام را قطع می‌کند.

تبهکاران ‌«پلیس‌های نظامی» دولت اشغالگر ترکیه یک شهروند به نام احمد یوسف ۴۰ ساله از ایل ایمَرات که ۲ هفته قبل از لبنان به عفرین برگشته بود را ربودند.

تبهکاران دولت ترکیه همچنین در روز ۶ سپتامبر، یک جوان به نام محمد رشید رَشو ۱۹ ساله اهل روستای جندریس را بی هیچ‌دلیلی و بدون اطلاع خانواده‌اش، ربودند و تاکنون در مرکز امنی خود نگه داشته است.

همراه با این ربایش‌ها، غارت اموال، منزل و درخت‌های شهروندان نیز ادامه دارند.

تبهکاران ‌«حَمزات» ۷ اصله درخت بادام یک نفر از اهالی به نام حسین جِمو اهل روستای کیمار از توابع شهرک شِراوا را قطع کردند.

یک تبهکار دولت اشغالگر ترکیه به نام احمد الدَملَخی خانه یکی از شهروندان به نام فَوازی علی اهل روستای قودَ از توابع شهر راجو، که در محله زیادیه شهر عفرین واقع بود، را به دو بخش تقسیم کرد و آن را به قیمت یک‌ هزار و ۲۰۰ دلار به پسرعموی خود فروخت.

اعلام شده است که یک تبهکار داعش، منزل شهروندی به نام محمد خلیل حسن اهل روستای قوژوما از توابع شهر جندریس را مصادره کرده است.

یک گروه از تبهکاران یک باغ که شامل ۲۰ اصله درخت زیتون متعلق به باوَ شَروان ابن عدنان بود را علیرغم اینکه زیتون‌هایش هنوز نرسیده بودند، غارت کردند.