فراخوان گروپ یوروم برای ابراهیم گوکچک

گروپ یوروم برای ابراهیم گوکچک عضو خود که امروز ۳۲۰  روز است دست به اعتصاب غذا زده است، فراخوانی را منتشر کرد. این فراخوان با عنوان «باعث مرگ دیگری نشوید، مطالبات ابراهیم را بپذیرید»، منتشر شده است.

گروپ یوروم برای ابراهیم گوکچک عضو خود که امروز ۳۲۰ روز است دست به اعتصاب غذا زده است، در شبکه‌های اجتماعی فراخوانی را منتشر کرده است. در این فراخوان با اشاره به وضعیت بسیار بحرانی ابراهیم گوکچک، خواسته شده است که درخواست‌های ابراهیم فورا پذیرفته شوند.

در ادامه این فراخوان آمده است: "هلین بولک، عضو گروه ما برای لغو ممنوعیتها علیه این گروه در ۳ آوریل ، در ۲۸۸ روز اعتصاب غذای خود بوده و جان خود را از دست داد. گروه ما نه تنها از حق برگزاری کنسرت برخوردار نیست، بلکه این حق به خلق نیز داده نشده است. ما در منطقه باقرکوی کنسرتی یک میلیون نفره را برگزار کرده‌ایم. ما همه با هم آواز خوانده‌ایم. ما هنرمندان خلق هستیم. قطع ارتباط ما با خلق برای ما مرگ است. ما این ممنوعیتها را نمی‌پذیریم."

گروپ یوروم در متن این فراخوان با اشاره به وضعیت ابراهیم گوکچک گفته است: "تا زمانیکه پیروزی مشهودی کسب نگردد، ما مقاومتمان را ادامه می‌دهیم. به دلیل عدم پذیرش درخواست‌های یک هنرمند، او جان خود را از دست داد،  مگر می‌خواهید یک هنرمند دیگر نیز جان خود را از دست بدهد؟"

در پایان این فراخوان گروپ یوروم از خلق خواسته شده است که: "گوکچک برای مطالبات مشروع و قانونی خود ۳۲۰ روز است که دست به اعتصاب غذا زده است. باعث مرگ او نشوید. مطالبات ابرهیم را بپذیرید. ممنوعیت برگزاری کنسرت‌ها را لغو کنید. اعضای ما را که بیگناه دستگیر شده‌اند، آزاد کنید."