هفته سمینار در تورین با رهنمودهای رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان

در دانشگاه تورین، جوانان بین‌المللی و زنان جوان هفته‌ای سمیناری برای بحث در مورد رهنمودهای رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و مشکلات آزادی زنان و جنگ جهانی سوم ترتیب دادند.

از اواسط ماه می، دانشجویان دانشگاه تورین در شهر تورین ایتالیا، این دانشگاه را در اعتراض به حملات اسرائیل علیه مردم فلسطین اشغال کردند. در طول این اشغال، جوانان انترناسیونالیست سمینارهایی را در چارچوب پارادایم «جامعه دموکراتیک، اکولوژیک و آزادیخواهانه زنان» رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان ترتیب دادند.

سمینارها در فواصل زمانی معین برگزار و موضوعات مهمی مانند آزادی زنان و جنگ جهانی سوم مطرح شد.

اولین روز

در اولین روز، پنج اصل ایدئولوژی آزادی زنان در سمیناری که توسط جنبش انترناسیونالیست زنان جوان برگزار شد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت. بیش از ۶۰ جوان در این سمینار شرکت کردند. تاریخچه مردسالاری، خط آزادی زنان و تلاش‌های رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان برای مبارزات آزادی زنان مورد بحث قرار گرفت. همچنین نمایش موزیکال «کَزیا سور» (زلف‌های سرخ) از گروه موسیقی هلال زِرین عفرین نیز به نمایش درآمد.

دومین روز

در روز دوم این سمینار که با حضور بیش از ۶۰ جوان برگزار شد، درباره جنگ جهانی سوم و توطئه بین‌المللی علیه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان بحث و تبادل نظر شد. وضعیت جنگ کنونی، خطوط لوله انرژی، روش جنگ ویژه و ضرورت اتحاد نیروهای دموکراتیک مورد بحث و بررسی قرار گرفت. علاوه بر این، تغییر جنگ در طول زمان، مفهوم "۳ S" (هنر، ورزش و جنس)، جنگ شناختی و جنگ ایدئولوژیک لیبرالیسم بر جامعه به تفصیل بیان شد. در پایان این سمینار کمپین «آزادی برای رهبر آپو، راه‌حل دموکراتیک برای مسئله کورد» معرفی شد.

سمیناری در دانشگاه پلی تکنیک برگزار شد

آدرس دیگر سمینارها دانشگاه پلی تکنیک تورین بود که در آن تکنسین‌های جنگی توسعه یافتند. در اینجا ژئوپلیتیک، مقاومت، جنگ ویژه و اتحاد نیروهای دموکراتیک مورد بحث قرار گرفت. در این سمینار که حدود ۲۰ دانشجو در آن حضور یافتند، غرفه‌هایی برای کتاب‌های رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و دیگر کتاب‌های مختلف افتتاح شد.

برای آزادی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان

در طول هفته غرفه‌هایی برای آزادی جسمانی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان باز و ایده‌های وی ارائه شد. ده‌ها جوان و دانشجو در ساختمان پلازا نووای دانشگاه تورین و موسسه پلی تکنیک تورین، دو دانشگاه اشغال شده در تورین، با فلسفه جنبش آزادی ارتباط جدیدی پیدا کردند.