ک‌ج‌د‌ک-اروپا: ما باید در راهپیمایی ۱۷ فوریه شرکت کنیم و انزوا را پایان دهیم

ک‌ج‌د‌ک-اروپا خواستار برگزاری راهپیمایی بزرگ در کلن در ۱۷ فوریه شد و گفت: «باید در این راهپیمایی شرکت کنیم، انزوا را پایان دهیم و آزادی جسمانی رهبر آپو را محقق کنیم.»

کنگره جوامع دموکراتیک کوردستانیان در اروپا (ک‌ج‌د‌ک-اروپا) پیامی برای راهپیمایی ۱۷ فوریه که در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود، منتشر کرد.

پیام ک‌ج‌د‌ک-اروپا به شرح زیر است:

«کوردستانیها و دوستانشان برای راهپیمایی ۱۷ فوریه مرکز اروپا در کلن همه جا مقاومت کرده و ایستاده‌اند.

کارزار آزادی برای رهبر آپو که از ۱۰ اکتبر ۲۰۲۳ در بیش از ۱۰۰ مرکز در سراسر جهان آغاز شد، در حال رشد است و به بالاترین سطح خود می‌رسد. ادامه این کارزار، راهپیمایی در مرکز اروپا است که ۱۷ فوریه در کلن برگزار می‌شود.

به ۲۵ سال انزوا، شکنجه و بی‌قانونی پایان دهید! راهپیمایی برای رهبر آپو چند روز دیگر است.

ما با تمام شوراها، کمیسیون‌ها، کمون ها، دوستان و همکاران خود برای آزادی رهبری خود به این راهپیمایی میپیوندیم. ما دسته جمعی به کلن خواهیم رفت. ما از همه می‌خواهیم که انزوا را بشکنند و آزادی جسمانی رهبر آپو را تضمین کنند.

همه شوراهای ما وضعیت فوق‌العاده اعلام کرده‌ و روی این موضوع تمرکز کرده‌اند. در همه کشورها، شوراها، نهادها و ساختمان‌های کمونهای ما باید هر چه زودتر به بالاترین سطح کار و فعالیت برسند. خصوصاً از ۱ تا ۱۷ فوریه تمام کارها و فعالیت‌های منطقه را متوقف کنید و با این آگاهی که کار اصلی راهپیمایی ۱۷ فوریه است، اقدام کنید.

آزادی رهبری برای ما یک ارزش اساسی است. بیایید با این باور و اراده در راهپیمایی مرکز اروپا در ۱۷ فوریه در کلن بایستیم. بیایید در میدان باشیم تا رهبری خود را آزاد کنیم.

ما باید در دوره جدید بیشتر تلاش کنیم تا با افزایش دوستان خود دشمنان خود را تضعیف کنیم. با این باور و تصمیم، رهبری خود را آزاد خواهیم کرد. به همین مناسبت از مردم میهن‌دوست خود، زنان، کودکان، سالمندان و جوانان و همه مردم و دوستان خود می‌خواهیم که در راهپیمایی ۱۷ فوریه در کلن شرکت کنند.