انتشار ماهنامە سرخوبون

چهارصد و نود و چهارمین شماره ماهنامە سرخوبون با عنوان مقاومت اصیل انسانی فراتر از محدوده مکان و زمان است منتشر شد.

در این شماره بخش مسئولیتهای اخلاقی از کتاب مانیفست تمدن دموکراتیک- ارزیابی جامعه شناسی آزادی نوشته رهبر خلق کرد عبدالله اوجالان، چاپ شدە است.

در شماره فوریه نشریه سرخوبون، مصطفی کاراسو، عضو شورای اجرایی کنفدرالیسم جوامع کوردستان، مقاله ای با عنوان مرگ با زلزله سیاسی ظاهر می گردد نوستە است، در این مقالە همراه با ارزیابی توطئه بین المللی علیه عبدالله اوجالان، مصطفی کاراسو ابعاد زمین لرزە ای کە منطقه گسترده ای از کوردستان و سوریە را بە لرزە درآوردە است را نیز مورد ارزیابی قرار دادە است.

همچنین مطالبی از زیلار سترک درباره توطئه بین المللی، بیانیه ای با عنوان بیایید بیست و پنجمین سال مبارزه با توطئه را به مقاومت پیروزی تاریخی تبدیل کنیم، گرامیداشت محمد آکار چاپ و منتشر شدە است.

صبری اوک عضو شورای اجرایی KCK  نیز با نوشتن مطلبی رویدادهای ترکیه و سوریه را ارزیابی کردە و اعلام داشتە است جنگ جهانی سوم بین دولت‌های ملی و بین نیروهای مدرنیته، انقلابیون دموکراتیک، سوسیالیست‌ها و دولت‌های ملی در حال وقوع است. جنگ جهانی سوم امروز در خاورمیانە در حال وقوع است و مرکز خاورمیانه این جنگ نیز کردستان است. دیالکتیک تاریخی رابطه گذشته و آینده مؤید این واقعیت است. از اهداف کنفرانس قاهره که در سالهای 1921 و 1922 برگزار شد حل مسالە کورد بود و با نگاهی بە تاریخ و یک قرن گذشتە این بدان معناست که جنگ در خاورمیانه حداقل صد سال ادامه خواهد داشت.

در شماره فوریە سرخوبون مقاله ای نیز از مراد کاراییلان با نام کادرهای پ.ک.ک خنجری بر قلب دشمن هستند بە چاپ رسیدە است.

به همراهاین  مطالب، نوشتەهای دیگری نیز  دلزار دیلوک، ندیم سون، علی حیدر کایتان و سردار ستار منتشر شدە است. متن یادبودی مربوط به زندگی و مجاهدت شهید علی تولهیلدان در صفحه آخر این شمارە از سرخوبون منتشر شدە است.