جوانانی کە به کوهستان‌های کوردستان رفتند: به رهبری می‌پیوندیم

جمعی از جوانانی که به صفوف گریلایی پیوستند با بیان اینکه ما حتی یک ثانیه را بدون رهبری خود نمی‌پذیریم، گفتند: «خاطرات رفقای ما که نماینده روحیه مقاوم زنان و جوانان هستند قطب‌نمای ماست.»

پیام جوانانی که به صفوف گریلا پیوستند

گروهی از جوانان تاکید کردند: «ما مواضع گریلایی دفاع از یک زندگی اخلاقی و انسانی در برابر فاشیسم و ​​استثمار را مرکز حقیقت خود می‌بینیم» و اعلام کردند که به صفوف گریلایی پیوسته‌اند.

جوانان در کوهستان‌های کوردستان بیانیه‌ای دادند و گفتند: «می‌خواستند زندگی بدون رهبری را به ما بقبولانند. نزدیک به ۴ سال است که از وضعیت رهبر آپو اطلاعی در دست نیست. جان رهبر آپو در خطر است. ما به عنوان جوانان آپویی اعلام می‌کنیم که حتی یک ثانیه از زمان خود را بدون رهبری نمی‌پذیریم و نخواهیم پذیرفت. ما با اراده و روحیه شهدایمان پاسخگوی انزوای ۲۶ ساله و فاشیسم هستیم و مسیر خود را به سوی رهبری و کوه‌های آزاد معطوف می‌کنیم.»

ما هرگز نمی‌توانیم زندگی با چنین سیستم وحشی را بپذیریم

جوانان با اشاره به اینکه استعمارگران فاشیست انواع نقشه‌های نسل‌کشی را برای نابودی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و جنبش آزادی عملی کردند، در ادامه افزودند: «در مقابل این، گریلاهای یژا استار و ه‌پ‌گ در زاپ، آواشین و متینا حماسه مقاومت می‌نویسند و با عملیات انقلابی، به معنای واقعی کلمه ریشه‌های این استعمار فاشیستی، سلاح‌های شیمیایی و ممنوعه را بازخواست می‌کنند. در چنین فرآیندی همه باید وظایف خود را انجام دهند. همه جوانان و زنان جوان، مردم گرانقدر ما بدانند که زندگی زیر سایه فاشیسم را نمی‌توان زندگی نامید، فاشیسم چیزی جز بردگی برای ما ندارد. ما نمی‌توانیم و هرگز نباید زندگی با چنین سیستم وحشیانه، متجاوز و آزاردهنده‌ای را بپذیریم که هر روز زنان، کودکان را به قتل می‌رساند، محیط‌زیست را نابود می‌کند، خواست مردم را نادیده می‌گیرد و هر روز صدها نفر را به زندان می‌اندازد.»

تولهلدان، سارا و بیشَنگ قطب‌نمای ما هستند

جوانان خاطرات رفقای شهیدشان به نام‌های بیشنگ، سارا و تولهلدان را که نشان‌دهنده روحیه مقاومتگر زنان و جوانان هستند، قطب‌نمایشان عنوان کردند و گفتند: «با روحیه مبارزاتی آنان به رهبری می‌پیوندیم.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «ما به عنوان جوانانی که قسم خورده‌ایم با رهبری زندگی کنیم، ما مواضع گریلایی دفاع از یک زندگی اخلاقی و انسانی در برابر فاشیسم و استثمار را مرکز حقیقت خود می‌بینیم. کوهستان‌های آزاد محل زندگی هر جوانی است که می‌خواهد آزادانه، انسانی و شرافتمندانه زندگی کند. بر این اساس از همه جوانان و زنان جوان می‌خواهیم که به حقیقت بپیوندند و به صفوف پ‌ک‌ک و پاژک ملحق شوند! از همه می‌خواهیم که آتش مقاومت را در مسیر بیشنگ‌ها، سارا‌ها و تولهلدان‌ها شعله‌ورتر کنند.»