مسعود بارزانی با دسته گل از کهنه داعشی‌ها استقبال کرد

مسعود بارزانی رئیس پ.د.ک امروز یک هیئت از کهنه‌‌ داعشی‌ها را در کاخ خود ملاقات کرد. بارزانی که سیاستی خصمانه را علیه میهن‌دوستان و فعالان کورد اتخاذ به پیش می‌برد با خوشحالی و افتخار از تبهکاران داعشی در هولیر پذیرایی کرده و به آنان خوشامد گفت.

قبل از ظهر امروز (چهارشنبه ٣ مارس ٢٠٢١) هیئتی تحت عنوان ائتلاف ملی سوریه (؟) در منطقه صلاح‌الدین نزدیک شهر هولیر با مسعود بارزانی دیدار کردند. این هیئت با سرپرستی نصر الحریری و متشکل از رهبران گروه‌های کوردستیز سوریه می‌باشد و دفتر اصلی آنان در استانبول و آنکاراست قرار دارد. برپایه گزارش‌های دریافت شده هیئت مذکور در سه روز آینده مهمان کاخ‌های بارزانی‌ها خواهند بود و بناست در مورد چگونگی تداوم فتنه و آشوب میان خلق‌های سوریه به شور بنشینند.

"استقبال گرم از داعشی‌ها در هولیر"

آلدار خلیل، سیاستمدار کورد در واکنش به استقبال مسعود بارزانی از کهنه‌داعشی‌ها در لوای ائتلاف میهنی سوریه پیامی را در حساب کاربری فیسبوک خود منتشر کرد.

آلدار خلیل در پیام خود نوشته است:"داعشی‌هایی که سه سال پیش تنها چند کیلومتر با هولیر فاصله داشتند، امروز مورد استقبال گرمی قرار گرفتند. تبهکاران و تروریست‌هایی که خلق عفرین را آواره کرده و آنان را مورد قتل‌عام قرار دادند، همان اعمال را علیه مردم سریکانی و گری سپی نیز آوردند، امروز در لباس سیاستمدار و دیپلمات وارد هولیر شده‌اند."