سران سپاه پاسداران ایران هدف حمله موشکی قرار گرفتند -بروز رسانی شد-

در یک حمله موشکی که اعلام شد توسط اسرائیل انجام شده است، یک ساختمان ۴ طبقه در دمشق هدف قرار گرفت و تعدادی از اعضای سپاه پاسداران ایران کشته شدند.

یک ساختمان ۴ طبقه در محله مزی دمشق پایتخت سوریه هدف حمله موشکی قرار گرفت. خبرگزاری رسمی سوریه، سانا، اطلاعات دقیقی در مورد این حمله که اسرائیل را مسئول آن می‌داند، به اشتراک نگذاشت.

عصام الامین، رئیس بیمارستان الموسط دمشق، اطلاعاتی در مورد این حمله به کانال الوطن آنلاین داده و گفته است که پس از این حمله، ۳ مجروح به بیمارستان منتقل شدند که یکی از آنها یک زن است.

به گفته یک منبع امنیتی که با رویترز صحبت کرد، ساختمانی که هدف قرار گرفت توسط مستشاران ایرانی که حامیان دولت بشار اسد هستند مورد استفاده قرار گرفته است. در این حمله یکی از اعضای سپاه پاسداران ایران کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.

خبرگزاری مهر ایران نیز اعلام کرد که دو مشاور عالی رتبه ایرانی در این حمله کشته شدند.

اسرائیل هنوز هیچ بیانیه‌ای در رابطه با این حادثه نداده است.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه (SOHR) اعلام کرد که در ساختمانی که سران عالی‌رتبه طرفدار ایران با هم دیدار کردند، ۵ نفر کشته شدند.

به گزارش رسانه‌های سوری، ۴ تن از نیروهای ایرانی که یک تن از آنها عالی‌رتبه بوده است، کشته شدند. اعلام شد که در این حمله، مقامی به نام حاجی صادق امید زاده که مسئولیت فعالیت‌های اطلاعاتی سپاه پاسداران ایران را بر عهده دارد، کشته شده است.

همچنین گزارش شده است که فرد دیگر کشته شده، فرمانده حشد شعبی به نام ابو منتظر است.