در طبقا و عین عیسی برای محکوم کردن توطئه‌ی ۱۵ فوریه راهپیمایی برگزار شد

به مناسبت سالگرد توطئه‌ی بین‌المللی ۱۵ فوریه در طبقا و عین عیسی با پیشگامی جوانان راهپیمایی برگزار شد.

با هدف محکوم کردن توطئه‌ی بین‌المللی ۱۵ فوریه علیه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان، جنبش جوانان انقلابی سوریه و اتحادیه‌ی زنان جوان راهپیمایی ۲ روزه‌ای را آغاز کردند.

طبقا

در طبقا با شرکت صدها تن از جوانان و اعضای سازمانها و موسسات، با شعار «با روحیه‌ی جوانان دیوار امرالی را خواهیم شکست و جنگ آزادی را به پیروزی خواهیم رساند» راهپیمایی برگزار شد.

احمد جمیلی به نمایندگی از جنبش جوانان انقلابی سوریه، اعلام کرد علیه توطئه‌ی بین‌المللی راهپیمایی ۲ روزه‌ای را آغاز کرده‌اند.

راهپیمایان لباس‌های مزین به عکس رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان را به تن کردند و شعار «مرگ بر توطئه‌ی بین‌المللی» و «زنده باد رهبر اوجالان» را سردادند.

در چهارراه عَلَم اعضای جنبش جوانان انقلابی سوریه در کانتون رقه و دیرالزور و منبج در این راهپیمایی شرکت کردند و به سوی شهرک منصوره واقع در جنوب شرقی طبقا راهپیمایی کردند، جوانان از آن‌جا به سوی رقه حرکت خواهند کرد و قرار است فردا به رقه برسند.

عین عیسی

صدها تن از ساکنین عین‌ عیسی و مهاجرین گری‌سپی طی انجام یک راهپیمایی توطئه‌ی بین‌المللی ۱۵ فوریه را محکوم کردند.

رقیه محمود به نمایندگی از کنگره استار گفت: «شکستن دیوار امرالی وظیفه‌ی همه‌ی‌ ماست.»

صلاح رقه، مدیر مجلس گری‌سپی گفت: «۱۵ فوریه روز سیاهی است، هدف از آن از بین بردن هویت خلق‌های آزاد است.»

شیخ ابراهیم، به نمایندگی از انجمن دینی گفت: «رهبری به صلح و دمکراسی فرا می‌خواند‌، کتب آسمانی نیز همین خواسته را دارند. انزوای رهبری بر خلاف راهنمایی‌های کتب آسمانی است.»

این فعالیت با شعار «بدون رهبر زندگی میسر نیست» و «زنده باد مقاومت خلق‌ها» به پایان رسید.