تصویر

ه‌پ‌گ یاد و خاطره ۲ شهید را گرامی داشت

ه‌پ‌گ با احترام از ۲ گریلای شهید زاپ یاد کرد و گفت: «عهد خود را تکرار می‌کنیم که پرچم مبارزه‌ای را که این رفقای ارجمند به ما تحویل داده‌اند به اهتزاز در آوریم و در شخص آنها شایسته همه شهدا باشیم.»

اعلام مشخصات شهدا

اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی و مطبوعاتی نیروهای مدافع خلق ‌(ه‌پ‌گ‌) به شرح زیر است:

«در ۲۶ ژوئن ۲۰۱۸ بر اثر حمله دشمن به منطقه زاپ، همرزمان ابراهیم و رشید به کاروان شهدا پیوستند، از آنان با احترام یاد می‌کنیم.

قهرمان مردم مردین رفیق ما ابراهیم با حمایت صمیمانه و شخصیت فهمیده خود ملزومات مبارز آپویی را برآورده کرد. او برای انتقام قهرمانان روژاوا و شنگال که در حملات تبهکاران داعش به شهادت رسیدند، راهی کوهستان‌های آزاد شد. او به عنوان یک جوان آگاه کورد، همواره تلاش می‌کرد تا به دشمن پاسخ درخور دهد و بر ضد مفهوم امحا و انکار تحمیل شده توسط دولت اشغالگر ترکیه بر مردم و حزب ما، عمل کند. همرزم ما در بسیاری از زمینه‌ها مسئولیت پذیرفت و همواره وظایف خود را با نظم و حساسیت فراوان انجام داد. او با اصرارش بر خط پیروزی و با زندگی در خط حزب، برای رفقایش نمونه بود. رفیقمان ابراهیم میراثی برای ما به یادگار گذاشت که هرگز فراموش نمی‌شود.

رفیق ما رشید که ویژگی‌های صلح طلبی و مقاومت آمد را در شخصیت خود گنجانده بود و همیشه می‌خواست غیرممکن‌ها را انجام دهد، تبدیل به یک گریلای سرشناس شد که به فداکاری معروف بود. رفیق ما رشید با شخصیت پرتلاش و عملگرای خود به قلب رفقایش راه یافت و به وفاداری شدید به رهبری و شهدا معروف بود. رفیق ما رشید در زمانی که حملات دشمن زیاد شده بود تصمیم گرفت به صفوف گریلا بپیوندد. او با شخصیت متواضع خود به یک مبارز نمونه آپویی تبدیل شد. راهپیمایی آزادی خود را با عزم راسخ و با باوری بزرگ آغاز کرد و تاج شهادت را بر سر نهاد و در تاریخ آزادی مردم ما جای گرفت.

رفقای ما ابراهیم و رشید که فداکاران خط آپویی بودند و همیشه در راه پیروزی بودند، همواره با موضع گیری صحیح و مصمم در خط پیروزی، در یاد رفقایشان خواهند ماند. اول از همه امیدواریم خانواده‌های عزیز رفقایمان ابراهیم و رشید سالم و سلامت باشند. عهد خود را تکرار می‌کنیم که مبارزاتی را که این رفقای گرانقدر به ما تحویل داده‌اند افزایش دهیم و در شخص آنها شایسته همه شهدا باشیم.

مشخصات رفقای شهیدمان به شرح زیر است:

نام سازمانی: ابراهیم مردین

نام و نام خانوادگی: صبری کارامان

محل تولد: مردین

مادر- پدر: کامیله - جمیل

زمان و مکان شهادت: ۲۶ ژوئن ۲۰۱۸ / زاپ

*****

نام سازمانی: رشید فارقین

نام و نام خانوادگی: سروت اوزیاندی

محل تولد: آمد

مادر- پدر: گلستان - محمد علی

زمان و مکان شهادت: ۲۶ ژوئن ۲۰۱۸ / زاپ.‌‌»

*****