رهبر آپو جستجوی ما برای آزادی را قدرت می‌بخشد

گریلاهای یژا استار رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان را بزرگترین منبع بهره‌مندی خود دانستند و گفتند: «ما قدرت و معنویت خود را از رهبر خود می‌گیریم.»

گریلاهای یژا استار دلیلا بوتان و مدیا کوبانی با بیان دیدگاه‌های خود در مورد رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان اعلام کردند که رهبر خلق کورد برای مردم جهان مبارزه می‌کند.

دلیلا بوتان گریلای یژا استار ، با بیان اینکه وقتی از رهبر ما صحبت می‌شود، مردم ارزش‌های انسانی را به یاد می‌آورند، ادامه داد: «رهبری نه تنها برای خلق کورد و خلق‌های کوردستان، بلکه برای همه مردم خاورمیانه راه حل ارائه می‌کند. او خود را با ارزش‌های انسانیت بازآفرینی می‌کند. وقتی مردم دیدگاه‌های رهبری را می‌خوانند، آثارش و واقعیت طبیعی او مردم را جذب می‌کند. وقتی زندگی را تعریف می‌کند، آن را از روی تجربیاتش، از نتایج بدست آمده از زندگی ارزیابی و تعریف می‌کند. بنابراین، جستجو حس آزادی ما را نیز تقویت می‌کند. مردم از ذهنیت پلید، از شخصیت شخصی سرمایه‌داری پاک می‌شوند.»

مدیا کوبانی گریلای یژا استار نیز در رابطه با رهبری گفت: «رهبری که آزادی جامعه را با آزادی زنان پیوند داد، بزرگترین منبع سود برای ما است. او سال‌ها خود را فدای مردم خود کرد و آزادی زنان را به بالاترین سطح رساند که یکی از وظایف اصلی ماست. جامعه به شما می‌گوید شما بی‌فایده هستید ولی رهبری آزادی جامعه را با آزادی ما پیوند می‌زند. این یک احساس متفاوت است. رهبر آپو برای ما و مردم کورد خیلی مهم است، وصف ناپذیر است. ما نیرو، روحیه و معنویت خود را از رهبرمان می‌گیریم.»