هنرمندان خواستار شرکت در راهپیمایی ۱۷ فوریه شدند

هنرمندان کورد با فراخوانی برای شرکت در راهپیمایی ۱۷ فوریه در شهر کلن آلمان علیه انزوا، این پیام را دادند: «مثل همیشه در کنار شما خواهیم بود.»

روز ۱۷ فوریه ساعت ۱۱ صبح در شهر کلن آلمان راهپیمایی گسترده علیه انزوای شدید رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان برگزار می‌شود. هنرمندان کورد برای شرکت در این راهپیمایی فراخوان دادند.

پیام این هنرمندان به شرح زیر است:

برمال چم؛ «۲۵ سال است که رهبر آپو و جامعه کورد در انزوای شدید قرار دارند و این انزوا روز به روز شدیدتر می‌شود. برای شکستن این انزوا، راهپیمایی دسته جمعی در روز ۱۷ فوریه ساعت ۱۱ در کلن با شرکت هزاران نفر برگزار می‌شود. ما از مردم و دوستان خود می‌خواهیم که در این راهپیمایی حضور داشته باشند.»

بَسَر شاهین؛ «همانطور که می‌دانید خلق کورد در سراسر جهان و به ویژه در اروپا فعال هستند. اقداماتی با هدف آزادی رهبر خلق کورد و به رسمیت شناختن جایگاه مردم کورد انجام می‌شود. بزرگترین رویداد در ۱۷ فوریه در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود. صدها هزار کورد برای رهبرشان، برای آینده‌شان گرد هم خواهند آمد. ما به عنوان صدای شما و هنرمندان مثل همیشه در کنار شما خواهیم بود. ما جای خود را در صحنه خواهیم گرفت.»

دَنیز دَمان؛ «رهبر آپو بهترین راه حل را برای یک زندگی آزاد و اکولوژیک ارائه می‌دهد. به همین دلیل است که همه بشریت باید برای آزادی رهبر آپو تلاش کنند. در ۱۷ فوریه راهپیمایی تاریخی برای رهبر آپو در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود که شما نیز می‌توانید در این رویداد تاریخی شرکت کنید.»

لیلا اکینجی؛ «رهبر آپو به مدت ۲۵ سال در انزوای شدید به سر می‌برد. در برابر این بی‌قانونی و بی‌عدالتی برای کوردستان آزاد و مستقل، بیایید با هم در ۱۷ فوریه در شهر کلن آلمان راهپیمایی کنیم.»

نوآرین؛ «در ۱۷ فوریه راهپیمایی در شهر کلن برای آزادی رهبر آپو برگزار خواهد شد. ما از همه مردم و میهن‌دوستان مقیم اروپا می‌خواهیم که برای آزادی رهبر آپو و شکستن انزوای او در این اقدام شرکت کنند.»

اوزگور ایشیک؛ «در روز ۱۷ فوریه، یک راهپیمایی جمعی در شهر کلن برای محکوم کردن توطئه علیه رهبر آپو برگزار می‌شود. ما به عنوان زنان هلال طلایی از مردم خود می‌خواهیم به این راهپیمایی بپیوندند.»