گریلاها: رهبر آپو همیشه با ماست

گریلاها با بیان اینکه پارادایم رهبر خلق کورد بر خلاف اهداف توطئه‌گران در سراسر جهان گسترش یافته است، گفتند: «رهبری با روحیه، تفکر و ایدئولوژی خود همیشه همراه ما است.»

گریلای یژا استار برفین کوبانی گفت که به عنوان گریلاهای زن با اندیشه، فلسفه و ایدئولوژی رهبری زندگی می‌کنند، توطئه را کاملا شکست داده و انزوا را خواهند شکست.

گریلاها با خبرگزاری فرات (ANF) درباره توطئه بین‌المللی و انزوا صحبت کردند.

گریلای ه‌پ‌گ دژوار جزیر تصریح کرد ۱۵ فوریه روز سیاهی برای مردم کوردستان است و با آن مبارزه می‌کنند. دژوار جزیر با اعلام اینکه نیروهای حاکم می‌خواهند با نگهداری رهبر خلق کورد در چهاردیواری از گسترش افکار او جلوگیری کنند، گفت: «رهبر آپو ممکن است از نظر جسمی در کنار ما نباشد، اما از نظر روحی، افکار و ایدئولوژی همیشه همراه ما است. ما با روح آپو در متینا، آواشین، زاپ، هفتانین و خواکورک می‌جنگیم و به آزادی جسمانی رهبر آپو دست خواهیم یافت.»

افکار او در جهان پخش شد

گریلا سردم آمانوس نیز با بیان اینکه پارادایم رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان در مورد خلق‌ها و بشریت صدق می‌کند، گفت: «رهبری ممکن است از لحاظ جسمی زندانی شده باشد، اما امروز افکار او در سراسر جهان گسترش یافته است، رهبر آپو رهبر همه ستمدیدگان است. او به دلیل مواضعش هدف نیروهای بین‌المللی قرار گرفت. تلاش ما بر این است که این توطئه که به سال ۲۵ م وارد شده را شکست دهیم، این هم با پایان دادن به اسارت رهبری ممکن می‌شود. مبارزات گریلا نشان می‌دهد که رسیدن به این هدف خیلی دور نیست.»

ما مبارزات را افزایش داده و انزوا را خواهیم شکست

گریلای یژا استار برفین کوبانی همچنین گفت: «من به عنوان یک گریلای زن می‌گویم تا زمانی که یک گریلای زن باقی بماند، تا زمانی که خلق کورد وجود دارد، ایده‌ها و فلسفه رهبر آپو همیشه وجود دارد. سه سال است که هیچ اطلاعاتی از رهبر آپو دریافت نشده است. آرزوی آنها این است که صدای رهبری به ما نرسد. دولت‌های حاکم و سلطه‌گر هنوز این واقعیت را درک نکرده‌اند؛ ما به عنوان نیروهای گریلا و گریلاهای زن بر اساس فلسفه و ایدئولوژی رهبری زندگی می‌کنیم. ما مدعی هستیم، ما با مبارزه و تلاش خود این توطئه را شکست خواهیم داد، مبارزه خود را افزایش خواهیم داد و این انزوا را خواهیم شکست.»