نیروهای مدافع خلق: به اخبار دروغین مدیای جنگ نرم ترکیه توجه نکنید

نیروهای مدافع خلق با انتشار بیانیەای اعلام کرد که شخصی به نام رمضان گونش کە سه سال پیش فرار کرده و در باشور کوردستان ساکن شده است. دو ماه پیش خودش را به دولت ترکیه تحویل داده است.

نیروهای مدافع خلق  با انتشار بیانیەای اعلام کرد که شخصی به نام رمضان گونش کە سه سال پیش فرار کرده و در باشور کوردستان ساکن شده است. دو ماه پیش خودش را به دولت ترکیه تحویل داده است. هەپەگه اعلام کرد نباید اخبار دروغین میت و مدیای جنگ نرم دولت ترکیه را جدی بگیرند.

اطلاعیه مرکز چاپ و خبررسانی نیروهای مدافع خلق به قرار زیر است:

ارتش اشغالگر ترکیه با تکنولوژی جنگی خود به تهاجماتش علیه نیروهای ما ادامه می دهد. جزئیات کامل درباره حملات ارتش اشغالگر ترکیه به شرح زیر است:

در ٢٧ فوریه میادین مقاومت قله جودی و قله اف اف ٢۴بار با کاتیوشا و سلاح سنگین بمباران شدند. در ٢٧ فوریه در منطقه شیلادزه از توابع آمیدی سنگرهای مقاومت مان در حوالی روستای سیدا و میدان چمچو ٧١ بار با کاتیوشا، تانک و سلاح سنگین بمباران شدند.

به دروغهای رسانە ویژه جنگ نرم گوش ندهید

در رسانەهای ویژه جنگ نرم ترکیه خبری پخش و ادعا شده که رمضان گونش عضو جنبش ما بوده و در شهر سلیمانیه در یک عملیات ویژه میت ربوده شده است. خبر منتشر شده کاملاً دروغ است. رمضان گونش سه سال پیش از صفوف ما فرار کرد، سپس ازدواج کرد و در باشور کوردستان ساکن شد. هیچ ربطی به جنبش ما ندارد. رمضان گونش دو ماه پیش در شهر دهوک باشور کوردستان خودش را به دولت ترکیه تسلیم کرده بود. اما مدیای ویژه جنگ نرم ترکیه، رمضان گونش را که دو ماه پیش تسلیم آنها شده، به عنوان کادر جنبش مان معرفی می کند، با یک سناریوی دروغین آن را به عنوان یک موفقیت دستگاه میت نشان می دهد. مردم میهن دوست کوردستان و افکار عمومی ترکیه نباید به اخبار دروغین و رسانەهای جنگ نرم ترکیه توجه کنند.