ترورفکنی مزدوران در آگری: ۲ نفر مجروح شدند

مزدورانی (محافظان روستا) که به روستایی در شهرک گیادین از توابع آگری حمله کردند ۲ نفر را زخمی کردند. در حالی که تنش در روستا ادامه دارد، ورود و خروج از روستا «ممنوع» شده است.

مزدوران حمله کردند

مزدوران (محافظان روستا) که بارها به مردم روستای بازرگان در شهرک گیادین از توابع آگری حمله کردند، این بار خانواده‌ای را هدف قرار دادند که مدت‌ها با آنها تنش داشته‌اند. با توجه به خصومت‌هایی که از دو سال پیش به دلیل هجوم مزدوران به زمین روستا آغاز شده بود، مزدوران با یورش به روستا و آتش زدن بسیاری از خانه‌ها به مردم حمله کردند. با وجود این حملات، روستاییان زمین‌های خود را ترک نکردند. پس از آن، مزدوران صبح دوباره به روستا حمله کردند. در درگیری که پس از پاسخ اهالی روستا آغاز شد، مزدوران با استفاده از اسلحه دو نفر را که یکی از آنها یک زن بود به شدت مجروح کردند.

تیم‌های پزشکی با رسیدن به محل حادثه، زن مجروح را به بیمارستان تحقیقاتی آگری منتقل کردند، اما به دلیل وضعیت وخیمش به ارزروم منتقل شد. مداوای مصدوم دیگر در بیمارستان تحقیقاتی آگری ادامه دارد.

در حالی که تنش در روستا ادامه دارد، ورود و خروج از روستا ممنوع شده است. هنوز اطلاعاتی مبنی بر بازداشت یا عدم بازداشت مزدوران در دست نیست.