تصویر

فراخون کمیته تدارکات‌: ما با روح بسیج همگانی در راهپیمایی طولانی مشارکت کنیم

فراخوان‌ها برای راهپیمایی طولانی که در روز ۱۵-۲۰ سپتامبر در آلمان برگزار خواهد شد، ادامه دارند. کمیته تدارکات فراخوان مشارکت در این راهپیمایی را داد.

فراخوان برای مشارکت در راهپیمایی طولانی

کار و کنش‌ها برای ‌«راهپیمایی طولانی» که هر ساله برای آزادی جسمانی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان برگزار می‌شود،‌ آغاز شده است. گذرگاه امسال این راهپیمایی طولانی، در میان شهرهای بیله‌فلد و دویسبورگ ایالت‌های شمال رَن-وستفالیا ‌(NRW) آلمان است.

راهپیمایی طولانی با شعار ‌«آزادی برای عبدالله اوجالان، راه‌حل سیاسی برای مسئله کورد» در روز ۱۵ سپتامبر با برنامه‌ای مرتبط با ‌«رهبر آپو و جوانان» آغاز خواهد شد.

جوانان در ایالت NRW در میان روزهای ۱۶ و ۲۰ سپتامبر، هر روز در شهری جداگانه،‌ راهپیمایی برگزار می‌کنند. جوانان کورد و انترناسیونالیست‌ها در شهرهای بیله‌فلد، هامم، دورتموند، اَسَن و دویسبورگ برای آزادی جسمانی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان در میادین حضور می‌یابند.

از همه جای آلمان، کوردها و انترناسیونالیست‌ها در این کنش مشارکت می‌کنند. کمیته تدارکات که مشغول آخرین کار و کنش‌های تدارکاتی است، ویدئویی را برای فراخوان بروی صفحه‌های خود در رسانه‌های مجازی به اشتراک گذاشته است.

این ویدئو به زبان‌های کوردی، ترکی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و انگلیسی منتشر شده است. در این ویدئو به شیوه‌ای گسترده در رابطه با مسیرهای این کنش،‌ جزئياتی به اشتراک گذاشته شده است.‌»

‌«در شخص رهبری‌مان، علیه تمامی ما انزوا و قتل‌عام تحمیل می‌شود»

فراخوان کمیته تدارکات راهپیمایی طولانی به شرح زیر است‌:

‌‌« اساسی‌ترین مطالبه‌مان در کنش راهپیمایی طولانی، آزادی جسمانی رهبر آپو است. از سوی رژیم دولت استعمارگر آک‌پ-م‌ه‌پ و در شخص رهبر‌ی‌مان علیه خلق‌ما انزوا و قتل‌عام را تحمیل می‌کند. در کوردستان حملات اشغالگرانه و نسل‌کشی را علیه باکور و باشور و علیه خلق‌ما و مبارزان جسور با کانسبت نابودی اجرایی کرده است. به مثابه جوانان کورد ما این کانسبت نابودی را نمی‌شناسیم،‌ همانگونه که رفقای ما علیه این کانسبت در آواشین، متینا و زاپ علیه فاشیسم ترکیه مبارزه می‌کنند، ما نیز برای عملی کردن آرزوی خود مبتنی بر آزاد کردن رهبر آپو و گردهم آمدن در کوردستان، مبارزه را ادامه می‌دهیم. برهمین اساس، ما تمام جوانان کورد ساکن اروپا را فرامی‌خوانیم که با روح بسیج همگانی در کنش راهپیمایی طولانی ما با شعار ‌«آزادی برای عبدالله اوجالان، راه‌حل سیاسی برای مسئله کورد» مشارکت کنند.‌»