پیام ۸ مارس گریلاهای زن

گریلاهای یژا استار دلیلا و سُرخوین کوبانی ۸ مارس روز جهانی زنان زحمت‌کش را تبریک گفته و پیام مبارزه دادند.

روز جهانی زنان زحمتکش

دلیلا گریلای یژا استار با تبریک ۸ مارس روز جهانی زنان زحمت‌کش به رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و تمامی زنان جهان گفت: «رهبر آپو در ارتش نمودن زنان و بالا بردن روحیه زنان، پیشاهنگ و خالق است. به عنوان یک زن؛ جنگیدن در این کوهستان‌ها، مبارزه و انجام و گسترش این مبارزه در این کوه‌ها به ما قدرت و روحیه زیادی می‌دهد. این قدرت و روحیه به زنان اجازه می‌دهد تا در جامعه پیشاهنگ باشند. زیرا در خیابان‌ها، شهرها و سراسر جهان، زنان با شعار «ژن ژیان آزادی » به پا می‌خیزند، مقاومت می‌کنند و راهپیمایی می‌نمایند. این ترس در دل دشمن ایجاد می‌کند. به همین دلیل به زنان حمله می‌کنند و نابودی زنان را دنبال می‌نمایند. اما رهبر آپو راه را برای ما هموار کرد تا بایستیم و پیش برویم.»

 ما هم در این جنبش و مبارزه مشارکت داریم. ما در اندیشه و فلسفه رهبری ژرف می‌شویم و تلاش می‌کنیم مبارزه خود را بزرگتر کنیم تا بتوانیم قدم‌های بزرگتری برداریم. ما یک بار دیگر هشتم مارس را به همه زنانی که با نیروهای سلطه‌گر و هژمونگرا مبارزه می‌کنند و می‌گویند ژن، ژیان ، آزادی، تبریک می‌گوییم.»

سُرخوین کوبانی دیگر گریلای یژا استار نیز گفت: «به عنوان مبارزه زنان، با کار و اندیشه‌های رهبر آپو و شعار «ژن ژیان ، آزادی» آغاز شد. اکنون همانطور که همه می‌بینند، زنان در سراسر جهان حول این شعار مبارزه می‌کنند. با این شعار زنان از هر سو و از هر لحاظ در برابر ذهنیت مسلط و برده‌داری مقاومت کرده و مبارزه می‌کنند. این امر با تلاش، کوشش و اندیشه رهبر آپو محقق شده است. و این مبارزه همچنان ادامه دارد. همه می‌بینند که امروز به کوه‌های آزادی حمله می‌شود و ما با روحیه اردال، روژهات، روکن و ساراها این مبارزه را ادامه خواهیم داد. ما مانند رفیق آزه در تونل‌های جنگ، با اراده‌ای مانند آزه و سبک مبارزه‌ای مانند آزه، مبارزه خود را در برابر حملات افزایش داده و این حملات را شکست خواهیم داد. این درخواست ما از همه زنان جهان است، برای نابودی نظام مسلط، به کوهستان‌های آزادی روی آورید.»