نیروهای رهایی بخش عفرین: ١٢ سرباز و تبهکار دولت اشغالگر ترکیه کشته شدند

نیروهای رهایی‌بخش عفرین (HRE) اعلام کرد، در عملیات‌های روزهای یکم تا سوم ژوئن در مارع، باب، اعزاز و عفرین ۱۴ سرباز و تبهکار دولت ترکیه کشته و ۷ سرباز دیگر مجروح شدند.

مرکز رسانه نیروهای رهایی‌بخش عفرین (HRE) در مورد عملیات‌های نیروهایشان در روزهای اول تا سوم ژوئن علیه ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکارانش اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در اطلاعیه HRE آمده است:

"در روزهای اول تا سوم ژوئن توسط نیروهای ما زنجیره عملیات‌های موثری انجام شد. در این عملیاتها سربازها و تبهکاران دولت ترکیه که در حال حاضر در عفرین علیه شهروندان عفرینی مرتکب جنایات غیرانسانی می‌شوند و تلاش می‌کنند دموگرافی منطقه را تغییر دهند و خلق ما را تحت فشار قرار داده‌اند، هدف قرار گرفتند. در این چهارچوب:

روز اول ژوئن

نیروهای ما در مارع علیه یک مرکز تبهکاران عملیاتی انجام دادند. تعداد کشته‌ها و مجروحان دشمن در این عملیات مشخص نشده است.

نیروهایمان در روستای داگلیباش در باب علیه تبهکاران اشغالگر عملیاتی انجام دادند. در نتیجه‌ی این عملیات دو تبهکار کشته شدند. همچنین یک دوشکا و یک خودرو تبهکاران منهدم شد.

روز دوم ژوئن

نیروهایمان در روستای کفر خوش اعزاز عملیاتی علیه تبهکاران اشغالگر انجام دادند. تعداد کشته‌ها و مجروحان دشمن در این عملیات مشخص نشده است.

نیروهایمان در همین روز مابین روستاهای گوبل و باسل در عفرین علیه کاروان نظامی ارتش اشغالگر ترکیه عملیات کمین‌گذاری انجام دادند. در این عملیات یک زره پوش نوع کرپی منهدم شده و یک افسر و ۷ سرباز کشته و ۳ سرباز دیگر نیز زخمی شدند.

روز سوم ژوئن

نیروهایمان در اطراف روستای باسوفان علیه گروهی از سربازان ارتش اشغالگر ترکیه عملیاتی انجام دادند. در نتیجه‌ی این عملیات ۴ سرباز کشته و ۴ سرباز دیگر زخمی شدند.

در عفرین علیه یک کارگاه گاز وابسته به تبهکاران عملیات کمین‌گذاری انجام شد. در نتیجه‌ی این عملیات کارگاه به طور کامل از بین رفت.

در عملیات‌های انجام شده طی این سه روز در مجموع ۱۲ سرباز و ۲ تبهکار کشته و ۷ سرباز زخمی شدند."