بیلان عملیات نیروهای رهایی‌بخش عفرین: ١٠ تبهکار کشته، ۶ اشغالگر زخمی شدند

بنابر اطلاعیه‌ی منتشر شده مبارزان رهایی‌بخش عفرین در روزهای ١١ الی ١۴ مارس (٢١ تا ٢۵ اسفند) ١٠ تبهکار وابسته به رژیم اشغالگر ترک را از پای دراورده و ۵ تبهکار و یک سرباز رژیم ترک را نیز زخمی ‌کرده‌اند.

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای رهایی‌بخش عفرین در اطلاعیه‌ای بیلان عملیات مبارزان خود در فاصله روزهای ١١ تا ١۴ مارس را با افکار عمومی در میان گذاشت. این مرکز تصاویر ویدیویی عملیات‌ها را نیز منتشر کرده است.

در اطلاعیه آمده است:

"نیروهای ما در روزهای ١١ تا ١۴ عملیات‌های موثری را به انجام رساندند.

روز ١١ مارس؛

نیروهای ما در عملیات انهدامی در روستای داغلباش منطقه باب دو تبهکاران را کشتند و یک تبهکار را زخمی کردند.

روز ١٢ مارس؛

نیروهایمان در روستای برادی واقع در بخش شراوای علیه تبهکاران وابسته به ارتش ترک عملیاتی را به انجام رساندند. در این عملیات پیروزمندانه ۴ تبهکار کشته و دو اسلحه کلاشینکوف و فانسقه‌های آنان، ١ دستگاه تلفن و یک دستگاه بی‌سیم به غنیمت گرفته شد. این عملیات برای انتقام خون شهید زنار آمد به انجام رسید.

روز ١٣ مارس؛

نیروهای ما در نزدیکی روستای مریمین از توابع بخش شرا در عملیاتی تهاجمی علیه مواضع تبهکاران وابسته به ارتش ترک دو تبهکار را کشتند و ١ تبهکار و ١ سرباز ترکیه را زخمی کردند. در این حمله چهار سنگر و یک اسلحه دوشکاسوار اشغالگران منهدم شد. همچنین دو قبظه اسلحه آ-۴، یک قبظه اسلحه بی‌کی‌سی، ١ قبظه اسلحه کلاشینکوف و فانسقه‌ی آن، ١ دوربین مادون قرمز، ١ دوربین شکاری و یک بی‌سیم را به غنیمت گرفتند. این عملیات برای گرامیداشت یاد شهید زنار آمد به انجام رسید.

در همین روز نیروهای ما در فاصله روستاهای برادی و کفر نبو واقع در بخش شراوا عملیاتی انفجاری را علیه یک دستگاه خودرو تبهکاران ترتیب دادند که در نتیجه آن یک تبهکار کشته و دو تبهکار دیگر زخمی شدند.

روز ١۴ مارس؛

نیروهای ما در میدان کاوه در مرکز شهر عفرین عملیاتی انفجاری را به انجام رساندند. کشته شدن یک تبهکار و زخمی شدن یک تبهکار دیگر در این حمله تأیید شده است.

در چهار روز گذشته در عملیات‌های مبارزانمان ١٠ تبهکار کشته و ۵ تبهکار و یک سرباز ترکیه زخمی شدند.

ارتش اشغالگر ترکیه روستاهای کانتون عفرین و کانتون شهبا را بدون وقفه آماج حملات توپخانه‌ای قرار داده و پهپادهای بدون سرنشین به گشت‌زنی بر فراز مناطق اشغالی ادامه می‌دهند."