شش اشغالگر در عفرین از پای درآمدند

مبارزان آزادیبخش عفرین به عملیات انتقامی علیه سربازان رژیم تبهکار ترک و مزدوران آن ادامه می‌دهند. برپایه اطلاعیه نیروهای عفرین ١۵ اشغالگر کشته و زخمی شده‌اند

مرکز خبررسانی نیروهای رهایی‌بخش عفرین با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات عملیات مبارزانش در روزهای ١٣ و ١۴ مه (٢۴ و ٢۵ اردیبهشت) علیه اشغالگران را منتشر کرد.

در اطلاعیه آمده است:

"مبارزان ما روز ١٣ ماه مه علیه مزدورهای وابسته به دولت اشغالگر ترک در منطقه عفرین عملیاتی انفجاری را به انجام رساندند. در این عملیات دو مزدور زخمی شده و دو خودرو منهدم شدند، به یک خودرو دیگر نیز زیان فراوانی رسید.

در همین روز نیروهای ما علیه سربازان رژیم اشغالگر ترک و مزدوران آنان در منطقه اعزاز دو عملیات را ترتیب دادند. در نتیجه این عملیات ۴ مزدور کشته و ٣ مزدور نیز زخمی شدند.

روز ١۴ ماه مه نیروهای ما در روستای کیماره واقع در بخش شراوا علیه ارتش اشغالگر ترک عملیاتی را به انجام رساندند. در این عملیات موفقیت‌آمیز دو نظامی ارتش ترک کشته و سه نظامی دیگر زخمی شدند. یک خودرو راهسازی نیز به تمامی منهدم شد.

در نتیجه عملیات‌های دو روزه نیروهایمان در مجموع ٢ سرباز رژیم اشغالگر ترک و ۴ مزدور کشته و ٣ سرباز و ۵ مزدور نیز زخمی شدند."